خبرگزاری کار ایران

کربکندی: هیچ اطلاعی از لغو بازی با استقلال نداریم/ نگران تیم‌های دیگر هستند نه ذوب آهن

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۶۴۸

سخنگوی هیات مدیره ذوب آهن در مورد شایعات پیرامون لغو بازی با استقلال صحبت کرد.

رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شایعاتی که پیرامون لغو دیدار مقابل استقلال مطرح شده اظهار داشت: ما هیچ اطلاعی در این خصوص نداریم و هیچ نهاد رسمی صحبتی در این خصوص با ما نداشته است و مسائلی که در این خصوص مطرح شده را از رسانه‌ها خوانده‌ام و به نوعی بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم وضعیت‌مان چگونه است و تا زمانی که اطلاع رسانی در این خصوص انجام نشود ما هم نمی‌توانیم حرفی بزنیم.

وی افزود: ما در بازی با شهر خودرو 17 بازیکن کرونایی داشتیم ولی بازی انجام شد و در بازی با پرسپولیس تعداد به 8 نفر رسید و بازی را لغو کردند و این بازی هم شایعه لغو شدنش مطرح شده که اگر اینطور باشد فکر نمی‌کنم نگران ذوب آهن باشند و به نظر می‌آید نگران تیم‌های دیگر هستند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال به دلیل کم بازی کردن پرسپولیس پیش از دربی به دنبال لغو این بازی است تا شرایط نسبتاً مشابهی برای خودش ایجاد کند هم توضیح داد: من در جریان این موارد نیستم و نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیافتد. بازی قبل که 140 میلیون هزینه کردیم و آمدیم تهران و دست خالی برگشتیم و این بازی هم مشخص نیست چه اتفاقی قرار است بیافتد.

کربکندی در مورد وضعیت کرونایی های تیم هم گفت: امروز بازیکنان تست مجدد می‌دهند تا وضعیتشان مشخص شود. تعدادی از مبتلایان تیم ما 2 هفته قرنطینه شان تمام شده و اگر تستشان منفی باشد به تمرینات گروهی اضافه خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز