خبرگزاری کار ایران

افتخار بستن بازوبند کاپیتانی سپاهان را فراموش نمی‌کنم

میرزایی: از همه لحاظ به برد مقابل نساجی نیاز داشتیم/ سپاهانِ مقتدر را از این به بعد در لیگ می‌بینید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۵۸۶

وینگر سپاهان در مورد شرایط این تیم و برتری قاطع مقابل نساجی صحبت کرد.

رضا میرزایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری پر گل سپاهان مقابل نساجی اظهار داشت: تیم ما واقعاً هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ جدولی و امتیازی نیاز به این برد داشت و همه بچه ها هم قسم شده بودیم که این دیدار را ببریم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب کارمان را در این دیدار پایان دادیم. سپاهان در دیدارهای گذشته هم شایسته نتایج بهتری بود ولی بدشانسی و کمی هم ناهماهنگی به خاطر اینکه تاکتیک های تیم در حال تغییر کردن بود باعث شد کمی در شروع کار نوسان داشته باشیم ولی در این بازی سپاهان واقعی را نشان دادیم و از این به بعد هم قصد داریم اگر خدا بخواهد یک تیم مقتدر مقابل حریفان باشیم.

وی افزود: تیم‌های حریف همیشه بازی بسته‌ای مقابل سپاهان انجام می‌دهند و به نوعی می‌آیند جلوی ما مساوی بگیرند یا اگر شد روی ضد حمله به موقعیت و گل برسند و همین کار ما را سخت می‌کند و از طرفی تعداد زیادی از زمین‌های چمن لیگ برتر کیفیت خوبی ندارند و تیم‌هایی مثل ما که بازی زمینی انجام می‌دهند ممکن است به مشکل بخورند ولی کادرفنی فکر همه جا را کرده و برای همه مشکلات برنامه ریزی کردیم و به مرور زمان همه آنها رفع می‌شوند.

وینگر سپاهان در مورد رقابت شدیدی که برای حضور در ترکیب اصلی تیم وجود دارد گفت: تیمی مثل سپاهان باید همیشه همینطور باشد و جایگاه بهترین بازیکنان باشد. همینطور است و بازیکنان بزرگ و مدعی زیادی در تیم هستند که رقابت شدیدی برای حضور در ترکیب دارند و همین رقابت هم به سود خود ما بازیکنان است و هم به سود تیم و این را هم بگویم که فرقی نمی‌کند چه بازیکنی بازی می‌کند و چه کسی روی نیمکت است و همه هدفمان موفقیت تیم است.

میرزایی در مورد بازی مقابل تیم جوانان هم توضیح داد: بازی دوستانه مفیدی بود و تیم جوانان تیم خیلی خوبی است و یک محک جدی برای ما بود. متاسفانه در دیدارهای تدارکاتی هم اشتباهات داوری وجود دارد و در این بازی هم داور تصمیمات اشتباهی داشت که در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

وی در مورد بستن بازوبند کاپیتانی در این دیدار گفت: این بازوبند میراث بزرگان فوتبال ایران است که حتی بستن آن برای چند دقیقه در یک بازی تدارکاتی هم افتخار بزرگی است و این لحظه را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم. من از کودکی طرفدار سپاهان بودم و برای دیدن بازی های این تیم به ورزشگاه می رفتم و بعد از آن پله پله در رده‌های مختلف تیم رشد کردم و بالا آمدم و قدر این جایگاه را می‌دانم.

وینگر سپاهان در پایان عنوان کرد: پیشاپیش شب یلدا را به ایرانیان عزیز تبریک می‌گویم و خواهش من از تمام آنها این است که به خاطر شرایطی که در آن هستیم در خانه بمانند و این مراسم را از راه دور جشن بگیرند و خدای نکرده اتفاق بدی رخ ندهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز