خبرگزاری کار ایران

بیگ زاده: اننقاد از فکری منصفانه نیست/ استقلال جای پیشرفت دارد اما نباید تیم را تخریب کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۰۴۷

بازیکن سابق تیم استقلال تهران برتری شهرخودرو را یک حرکت مثبت در تیم ارزیابی کرد و تیم محمود فکری را در مسیر پیشرفت می‌‌بیند.

هاشم بیگ زاده در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری تیم استقلال تهران مقابل شهرخودرو مشهد اظهار داشت: استقلال بازی مطلوبی انجام داد، تیم جای پیشرفت دارد اما نباید آنها را تخریب کنیم. سه امتیاز این مسابقه اهمیت داشت که تیم موفق شد به آن دست پیدا کند.

او ادامه داد: در حال حاضر بضاعت استقلال این اندازه است و در هفته‌های گذشته متاسفانه مصدومیت‌ها و همینطور زمین تمرین مناسب نداشتن به تیم اجازه نمی‌داد که بتوانند تاکتیک‌های مدنظرشان را به طور کامل پیاده کنند.

بازیکن اسبق استقلال افزود: همه می‌دانیم و فکری هم خودش گفت که تیم دچار کمبودهایی از نظر فنی است که برطرف می‌شود پس باید به حمایت ادامه بدهیم چون این تیم به غیر از هواداران و بازیکنان سابقش هیچکس دیگری را ندارد. مطمئنا حمایت می‌تواند راه‌گشا باشد و در 

بیگ زاده در حمایت از عملکرد محمود فکری و کادرفنی اش گفت: الان هفته ششم به پایان رسیده و در صدر جدول هستیم. بعضی‌ها می‌گویند قشنگ بازی نمی‌کنیم، من می‌گویم اگر قشنگ بازی کنیم و نتیجه نگیریم تکلیف چیست؟ ضعف داشتن در تیم طبیعی است چون هنوز آنها به هماهنگی کامل نرسیده‌اند، پس باید صبر کرد و انتقادات غیرمنصفانه را کنار بگذاریم.

هافبک سابق استقلال درباره عملکرد خط میانی این تیم گفت: عملکرد بچه‌ها مناسب بوده، مهدی مهدی پور که به تیم اضافه شده دیروز یک ارسال موفق داشت که دانشگر روی آن گلزنی کرد و رفته رفته در ترکیب جا می‌افتد. سایر بچه‌ها همینطور خوب بازی کردند. بازیسازی اگر از این خط خوب صورت بگیرد و تیم تغذیه شود آن زمان مهاجمان هم مشکل نخواهند داشت.

بیگ زاده همینطور درباره عملکرد مهاجمان و ناراحتی مهدی قایدی در بازی دیروز گفت: زمانی پیش می‌آید که عملکرد خط حمله مانند همیشه نباشد، این غیرطبیعی نیست. غیبت شیخ دیاباته روی تعداد گل‌های زده تیم تاثیر دارد چون به هر حال او یکی از ارکان اصلی تیم در فصل پیش بود. بازیکنان باید پشت یکدیگر باشند تا خط حمله هم دوباره جان بگیرد. قایدی نباید ناراحت باشد، او در همین سن از خیلی بازیکنان که ادعای طراز اول بودن دارند هم جلو است و هنوز کلی فرصت دارد. برای تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که در بازی‌های پیش رو هم بهترین نتایج را کسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز