خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا|

گزارشی از وضعیت کاروان پرسپولیس پس از رسیدن به قطر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۹۸۳

کاروان پرسپولیس منتظر پاسخ تست های کرونا هستند تا تمریناتشان را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا در قطر پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا حجازی در برنامه خبر ورزشی شبکه سوم سیما سه در خصوص شرایط کاروان پرسپولیس پس از رسیدن به قطر گفت: در هتلی نزدیک کمپ اسپایر قطر هستیم و با تیم پرسپولیس از ساعت 14:00 امروز از فرودگاه مهرآباد با پرواز چارتر به سمت قطر پرواز کردیم و حدود ساعت 15:30 به وقت قطر، وارد فرودگاه دوحه شدیم .

او درباره شرایط تست  های کرونا عنوان داشت: بعد آزمایشات و تست های کرونا که از بازیکنان گرفته شد بازیکنان به سمت هتل محل اقامت حرکت کردند.تا زمانی که جواب تست های کرونا داده شود بازیکنان در قرنطینه هستند و بعد آن بازیکنان می توانند تمرینات خودشان را پیگیری کنند. هنوز برنامه تمرینات پرسپولیس مشخص نشده و قرار است مربیان برنامه های تمرینی را اعلام کنند و در اختیار بازیکنان قرار دهند. 

وی افزود: انشاالله روز 29 آذر ساعت 15:30 دقیقه که بازی فینال برگزار می شود بازیکنان پرسپولیس بتوانند بازی خوب ارائه بدهند و با جام قهرمانی برگردند.

حجازی در پایان گفت: همه چیز تا حالا خوب بوده، پرواز، فرودگاه و مسیر رسیدن به هتل تا به حالا همه چیز خوب بوده. انشاالله بازی فینال هم مشکلی نباشد تا باشگاه پرسپولیس قهرمانی آسیا را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز