خبرگزاری کار ایران

رحمتی: جوانی تیم کمی ما را اذیت می‌کند/ روی خوب فوتبال خود را نشان می‌داد 3 بر 2 برنده می‎شدیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۹۳۷

سرمربی شهرخودرو در کنفرانس خبری بعد از بازی با استقلال حاضر شد.

به گزارش ایلنا، مهدی رحمتی سرمربی این فصل شهرخودرو در هفته ششم به مصاف استقلال تیم سابقش رفت و در نهایت شکست خورد. سرمربی تیم شهرخودرو بعد از بازی حرف هایش را با تشکر از خبرنگاران آغاز کرده و گفت: از همه بازیکنان تشکر می کنم. تیم ما تیم جوانی است و از روز اول هم گفتیم افق بلندی را در نظر داریم.
او درباره بازی ادامه داد: شروع خوبی در بازی نداشتیم تا وقتی که گل اول را خوردیم. بعد رفته رفته بازی را گرفتیم و فکر کنم دو تا  موقعیت خیلی  خوب داشتیم که از دست دادیم تا اینکه دقیقه 25 آن اتفاق افتاد وبا یک بازیکن کمتر ادامه دادیم.

رحمتی در ادامه با اشاره به زمان استراحت بین دو نیمه در رختکن گفت:" به بازیکنان بین نیمه چیز خاصی نگفتم. فقط از توانایی هایشان حرف زدم و به آنها  قول دادم که اگر برویم و بدون اشتباه بازی کنیم مطمئنا می توانیم برنده بازی باشیم . همین اتفاق هم افتادو  از شروع نیمه دوم خیلی موقعیت داشتیم . امروز فوتبال روز خوبش را به ما نشان نداد چرا که در غیراینصورت میتوانستیم ده نفره سه بردو برنده این بازی باشیم.

مربی شهرخودرو در ارتباط با اخراج عرفان معصومی هم گفت: این اتفاقات در شرایط بازی رخ می دهد. در بازی با پرسپولیس بازیکن این تیم دقیقه 30 روی بازیکن ما همین خطا را کرد و داور به راحتی گذاشت. یا در لیگ قهرمانان آسیا ماشاریپوف چنین  خطایی کرد و تیمش را ده نفره کرد و در مرحله نیمه نهایی بود که پاختاکور اوت شد. اتفاقی است که در فوتبال می افتد که در آن لحظه بازیکن نمی تواند تصمیم گیری خوبی بکند. هرچند بارندگی نیز زمین را لغزنده کرده بود.

او گفت: در نهایت باید بگویم جوانی و کم تجربگی ما را اذیت می کند که انشالله رفته رفته بتوانیم آن تیم یکدست و خوبی که  مدنظرمان هست بشویم.

کاپیتان سابق استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره جدال با تیم سابقش حاضر به پاسخگویی نشد و در ادامه درباره موقعیت هایی که احمدالجبوری مهاجم جدید این از دست داد گفت: از جبوری راضی هستم . او بازی قبلی هم خوب بازی کرد و در دقیقه 10 -12 پنالتی گرفت و در ادامه هم موقعیت های خوبی خلق کرد. همین که تاکتیک پذیر است و خودش را در موقعیت گل قرار می دهد خیلی اتفاق خوبی برای تیم ما است و انشالله سعی می کنیم نواقصی که وجود دارد را رفع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز