خبرگزاری کار ایران

وضعیت نادری بررسی می‌شود

فکری: قایدی را تعویض کردیم تا آسیب نبیند / با روانخواه صحبت نکردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۹۲۸

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از بازی مقابل شهرخودرو مشهد حضور امید روانخواه در کادرفنی این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پس از دیدار مقابل شهرخودرو مشهد اظهار داشت: جا دارد که تشکر کنم از تک تک بازیکنان و هم به مجموعه تیم و همه کسانی که در این مجموعه زحمت می‎کشند تبریک می‌گویم. خداراشکر امروز توانستیم یک بازی خیلی خوبی ارائه بدهیم. در مجموع از طرف هر دو تیم یک بازی خیلی خوب و جوانمردانه شد. بازی که در نیمه اول و نیمه دوم صحنه‌های بسیاری خوبی داشت و هر بیننده‌ای لذت می‌برد و هر هواداری هم بازی را می‌دید شاید به خاطر فشاری که روی دروازه‌شان بود اذیت می‌شد.

او ادامه داد: در مجموع بازی خیلی خوبی بود و خداراشکر که توانستیم در این بازی برنده بیرون بیایم. جای تشکر و هم خسته نباشید به حریف دارد که امیدوارم در بازی‌های آینده موفق باشند.

فکری درخصوص اینکه شهرخودرو 10 نفره موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت گفت: بازی خیلی خوبی ارائه دادند و قبل از 10 نفره شدن و حتی بعد از 10 نفره شدن بازی زیبایی ارائه دادند و خیلی جاها ما را اذیت کردند و فشار زیادی روی دروازه آوردند. بعد از اینکه ما به گل رسیدیم یکی دو موقعیت خیلی خوب روی دروازه ایجاد کردند که می‌شد به گل برسند و بازی برابر شود. شاید ما یک مقدار خوش شانس بودیم که تیر دروازه اجازه نداد حریف به گل برسد. در مجموع شهرخودرو تیم بسیار خوب و یکدستی است که بازیکنان بسیار خوبی دارد.

او افزود: مربی شهرخودرو مربی جوانی است ولی مربیان باتجربه‌ای کنار او هستند و فکر می‌کنم شهرخودرو هم می‌توانند بازی‎‌های خوبی ارائه بدهد و نتایج موفقی هم کسب کند که خودش را در جدول جزو تیم‌های بالای جدولی قرار بدهد.

فکری در پاسخ به این سوال که آیا محمد نادری دچار مصدومیت شده یا خیر گفت: الان وضعیت او بررسی می‌شود و باید فردا از زانوی او عکس گرفته شود که امیدواریم مشکل خاصی نداشته باشد.

او همینطور درباره ناراحتی مهدی قایدی پس از تعویض هم گفت: روی بحث دلخوری... به هر حال من چیز خاصی ندیدم که ناراحت یا دلخور باشد اما بازیکن شاید دوست داشته باشد 90 دقیقه در زمین بازی کند. بازیکنی است که در بازی‌های قبلی برای ما کامل بازی کرده و با توجه به اینکه ما دو بر صفر جلو بودیم نیاز بود که او را تعویض کنیم که هم آسیب نبیند و در بازی‌های آینده بتواند بهتر و بیشتر بازی کند.

سرمربی استقلال درباره اینکه انتظار می‌رفت آنها گل‎‌های بیشتری به ثمر برسانند، گفت: ما در رختکن به بچه‌ها سپرده بودیم که دو گل به ثمر رسیده را حفظ کنیم و از طرف دیگر بتوانیم روی ضدحملات یا موقعیت‌های به وجود آمده از اشتباه حریف به گل برسیم ولی دیگر نتوانستیم که به گل برسیم. همینکه دروازه را بسته نگه داشتیم برای ما خیلی مهم بود با نتیجه دو بر صفر از زمین خارج شویم.

فکری درباره رای کمیته انضباطی برای پرداخت غرامت به باشگاه نساجی گفت:‌ فکر می‌کنم این سوال درباره بازی نباشد و اگر سوال دیگری باشد پاسخ می‌دهم. الان لازم نمی‌بینم که در این خصوص صحبت کنم. اعتراض می‌زنیم و باید ببینیم که استیناف چه می‌گوید.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا داوری مشکلی داشته یا خیر گفت: بازی‌های دیگر مگر داشت؟ ببینید من فکر نمی‌کنم امروز داوری بر ضرر تیم حریف بوده و اینطور فکر نمی‌کنم. در مجموع داوری حالا اشتباه خاص و آنچنانی نداشته که دو طرف ضرر کنند و در مجموع خوب بودند که جای تشکر و خسته نباشید دارد.

فکری در پاسخ به این سوال که آیا روانخواه به کادرفنی استقلال ملحق می‌شود یا خیر هم گفت: در حال حاضر تصمیم خاصی گرفته نشد و یا اتفاق خاصی. با کسی صحبت نشده و نه. در مصاحبه قبلی که به خبرنگاران گفتم فعلا لازم نیست و اگر نیاز ببینیم لازم باشد که در هر بخشی بخواهیم کسی را اضافه کنیم تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز