خبرگزاری کار ایران

خوب بازی می کردیم فقط گل نمی زدیم

علی علیزاده :سرآسیابی برای کمک آمده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۸۱۰

قائم مقام باشگاه مس رفسنجان در خصوص پیروزی این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

علی علیزاده قائم مقام باشگاه مس رفسنجان در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: برد خیلی خوبی را به دست آوردیم. خدا را شکر چند وقتی بود که تحت فشار بودیم و این برد باعث شد کمی بچه‌ها از استرس رهایی پیدا کنند.

وی در مورد اینکه آیا بابت این برد بازیکنان پاداش خواهند گرفت یا خیر، ادامه داد: طبق عرفی که در باشگاه وجود دارد بعد از هر برد به بازیکنان پاداش تعلق می‌گیرد که البته رقم آن هنوز مشخص نیست.

علیزاده در خصوص حضور سرآسیابی به عنوان مربی در مس رفسنجان خاطرنشان کرد: سرآسیابی به مس رفسنجان آمد تا به ربیعی کمک کند و هم از لحاظ روحی و روانی به بازیکنان. فکر می‌کنم اتفاق خوبی بود و او قراردادش را هم بست و از بازی بعد در اختیار تیم خواهد بود.

وی افزود: ما فقط به برد احتیاج داشتیم زیرا تیم ما روند بسیار خوبی داشت. ما بازی‌های خوبی هم انجام می‌دادیم که متاسفانه فقط به گل نمی‌رسیدیم که این هفته این اتفاق افتاد.

قائم مقام باشگاه مس رفسنجان درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: او هم مانند ما در چمن مصنوعی بازی می‌کند. این برد سه امتیازی این هفته خیلی به شرایط تیم کمک کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز