خبرگزاری کار ایران

نکته جالب بازی شهرخودرو - استقلال

رحمتی طلسم گل محمدی و بختیاری زاده را می‌شکند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۷۰۰

تیم شهرخودرو در حالی به مصاف استقلال می‌رود که هر دو تیم نسبت به آخرین رویارویی روی نیمکت تغییرات اساسی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم‌های استقلال تهران و شهرخودرو مشهد از ساعت 15:45 امروز در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال و شهرخودرو پیش از آغاز لیگ بیستم تغییرات اساسی روی نیمکت‌هایشان داشته‌اند و نسبت به رویارویی قبلی این دو تیم اکنون کادرفنی جدیدی بکار گرفته شده‌اند.

اولین رویارویی دو تیم در لیگ نوزدهم که با برتری یک بر صفر آبی پوشان خاتمه یافت تقابل آندره آ استراماچونی و یحیی گل محمدی بود؛ در بازی برگشت گل محمدی در پرسپولیس حضور داشت و استراماچونی هم ایران را ترک کرده بود تا نوبت به تقابل فرهاد مجیدی و سهراب بختیاری زاده برسد.

تقابل این سرمربی جوان هم با تساوی به پایان رسید تا در لیگ نوزدهم شهرخودرو فرصت برتری برابر استقلال را به دست نیاورد و این ماموریت مهم امروز در اختیار کاپیتان سابق استقلال باشد.

سیدمهدی رحمتی امروز به عنوان سرمربی شهرخودرو تلاش می‌کند برابر تیم محمود فکری به برتری دست پیدا کند و تا سومین پیروزی این فصل را جشن بگیرد و از طرفی طلسمی که در فصل گذشته وجود داشته را از بین ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز