خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: نظم و انضباط در استقلال مهم‌ترین فاکتور است / بد نیستیم اما باید برای بهتر شدن تلاش کنیم/لغو بازی‌ها به ضرر پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۴۲۸

صمد مرفاوی از شرایط آبی پوشان پیش از دیدار مقابل شهرخودرو مشهد صحبت کرد و امیدوار است آنها با دست پر به تهران بازگردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صمد مرفاوی به عنوان دستیار اول محمود فکری روی نیمکت استقلال تهران پیش از بازی هفته ششم مقابل شهرخودرو مشهد شرایط آبی پوشان را مناسب توصیف می‌کند و با ابراز امیدواری برای برطرف شدن مصدومیت‌ها اطمینان دارد این تیم در بازی‌های آینده به ثبات مناسبی دست پیدا می‌کند. مشروح گفتگوی مرفاوی با ایلنا به شرح زیر است:

* بازی سختی را مقابل شهر خودرو در پیش دارید. در خصوص این بازی صحبت کنید؟

بازی مقابل همه تیم‌ها سخت است. شما نتایج مسابقات را ببینید، همه تیم‌ها تلاش می‌کنند تا نتیجه بگیرند. در لیگ ایران تیم‌هایی که در میانه‌های جدول قرار دارند برای اینکه خودشان را اثبات کنند برای کسب امتیاز تلاش می‌کنند.

* تیم شهر خودرو را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی سختی را مقابل آنها در پیش داریم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم و به پیروزی برسیم. سه امتیاز این بازی برای ما خیلی باارزش است.

* خیلی از کارشناسان معتقدند که اگر استقلال در این بازی به پیروزی نرسد شرایطش دشوار خواهد شد؟

به نظر من شرایط استقلال در جدول لیگ برتر خوب است و حتی این را بگویم که نسبت به سال‌های گذشته نتایج بهتری را هم کسب کرده اما ما برای بهتر شدن باید تلاش بیشتری انجام بدهیم.

* شما مقابل شهر خودرویی قرار می‌گیرید که یک کادر کاملا استقلالی و در رأس آنها مهدی رحمتی حضور دارد؟

خیلی خوشحالم که اکثر بازیکنان قدیمی استقلال به جرگه مربیگری روی آوردند و توانستند در لیگ برتر حضور داشته باشند. آنها نسبت به باشگاه خودشان تعهد دارند و دوست دارند تیم‌شان موفق باشد و به لحاظ حرفه‌ای، این کار درست است.

* قبول دارید آمار مصدومان استقلال بالا رفته است؟

در ابتدا باید بگویم این آسیب‌دیدگی‌ها ربطی به تمرین ندارد و بیشتر آنها از قبل بوده است. درست است که دوره بدنسازی ما کم بود و به نوعی باب میل ما نبود اما باز هم می‌گویم که خیلی از این آسیب‌دیدگی‌ها مربوط به گذشته است.

* فرشید اسماعیلی به دلیل مسائل انضباطی حق حضور در تمرینات را ندارد. آیا این مسئله به ضرر استقلال نخواهد بود؟

به هر حال ما به همه بازیکنان نیاز داریم ولی مهمترین فاکتور در حال حاضر نظم و انضباط است که باید رعایت شود؛ از مدیریت گرفته تا بازیکنان و کادر فنی، در غیر این صورت تیم موفق نخواهد شد.

* از وضعیت وریا غفوری و احتمال حضورش در بازی امروز صحبت کنید؟

وریا یک آسیب‌دیدگی از قبل داشته و امیدوارم بتوانیم هرچه زودتر او را در میادین و تیم داشته باشیم. وریا بازیکنانی است که حضورش می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

* دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن هم به دلیل شرایط کرونایی لغو شد؟

به هر حال شرایط طوری بود که مسئولان تصمیم گرفتند بازی پرسپولیس را لغو کنند اما به نظر من لغو این بازی‌ها به ضرر پرسپولیس است زیرا تیمی که قرار است مقابل پرسپولیس بازی کند هم در لیگ کشورش و هم بازی‌های شرق آسیا به میدان رفته و اگر پرسپولیس در شرایط بازی باشد به سودش خواهد بود. البته این مسائل به کادر فنی آنها مربوط است و آنها خودشان در این باره تصمیم‌گیری می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز