خبرگزاری کار ایران

اخباری: باید برابر تراکتور هوشمندانه بازی کنیم / امیدوارم شجاعی دوباره به تیم ملی دعوت شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۲۶۲

سرمربی موقت تیم ماشین سازی از زحمات سرمربی قبلی این تیم قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، محمد سعید اخباری، سرمربی موقت تیم ماشین سازی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور ضمن تشکر از زحمات وحید بیاتلو، سرمربی سابق این تیم اظهار داشت: " من با توجه به اینکه تحت قرارداد باشگاه بود و بعد از رفتن آقای بیاتلو قصدم این بود که بروم اما باشگاه از من خواست تا برگردم و انجام وظیفه کنم."

وی در خصوص تقابل تراکتور تاکید کرد: " ما با تیمی بازی داریم که اسمش تراکتور است. تراکتور با هواداران پرشور و قدمتی که دارد همیشه بازی با این تیم سخت است. با توجه به اینکه شخصی مثل آقای زنوزی در چنین وضع اقتصادی کشور برای این تیم هزینه می کند اگر همه باشگاه ها در استان های دیگر هم این گونه بود می رفتیم به سمت باشگاه داری اروپایی. ایشان بازیکنان بزرگی چون سه کاپیتان تیم ملی را جذب کرده اند.

سرمربی موقت ماشین سازی در خصوص اینکه تیمش با چه انگیزه و هدفی مقابل تراکتور حضور خواهد یافت گفت: "با توجه به شرایط فعلی تیم می خواهیم هوشمندانه کار کنیم. همه تیم ها برای برد به میدان می روند و ما هم برای نتیجه گرفتن به میدان خواهیم رفت. برای من هم کار در تیمی چون ماشین سازی با این قدمت و هواداران متعصبش افتخار بزرگی است و امیدوارم بتوانیم در این تیم مفید باشیم."

اخباری در پایان به تمجید از مسعود شجاعی پرداخته و خاطرنشان کرد: " مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ماست و من امیدوارم که آقای اسکوچیچ دوباره ایشان را دعوت کنند. او در سه دوره جام جهانی بوده و بازیکنی است که زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده است. در فوتبال ما کسی را نداریم که مثل او باشد. با توجه به تیم هایی که بازی کرده، فکر می کنم در تیم ملی به درد ما می خورد. او در بالاترین سطح فوتبال دنیا حضور داشته و به عنوان مربی هم تجربه های زیادی دارد. تقابل سختی فردا خواهیم داشت. امیدوارم که با توجه به دو جلسه تمرینی که انجام داده ایم بازی خوبی از آب دربیاید."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز