خبرگزاری کار ایران

کیا: اردوهای پیاپی نشان دهنده اهمیت ماموریت تیم جوانان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۱۶۲

محمدجواد کیا دروازه بان تیم ملی جوانان با اظهار رضایت از شرایط اردوی این تیم در اصفهان گفت:برنامه فشرده آماده سازی تیم جوانان می تواند ما را در بهترین شرایط آماده حضور در رقابت های آسیایی کند.

به گزارش ایلنا، محمدجوادکیا که در بازی مقابل سپاهان نوین همچنین مسابقه قبلی مقابل تیم امید استقلال سنگربان جوانان بود در خصوص این مسابقه گفت:بازی خوبی انجام دادیم هرچند تعداد از نفرات جدید به ترکیب اضافه شدند و در نهایت امیدوارم کادر فنی به خواسته های خودش رسیده باشد. اردوهای پیاپی و برنامه های منظم آماده سازی نشان می دهد توجه و حمایت لازم از تیم جوانان وجود دارد و این برنامه می تواند تیم را به بهترین شکل و آمادگی مطلوب برای حضور در مسابقات آسیایی برساند. در واقع به خوبی می دانیم چه ماموریت و کار سختی در پیش داریم و برای موفق شدن باید شبانه روز تلاش کنیم.

وی همچنین در خصوص رقابت دروازه بانان تیم ملی جوانان گفت:همه بچه ها زیر نظر کادر فنی و خصوصا با تمرینات آقای یحیوی تلاش می کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و رقابت سالمی بین دروازه بان ها شکل گرفته است. هدف نهایی این است که بتوانیم به خوبی از دروازه تیم ملی کشورمان دفاع کنیم و با بهترین عملکرد موجب موفقیت تیم جوانان در مسابقات شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز