خبرگزاری کار ایران

نمی دانم ساعت ۱۲ شب چه اتفاقی افتاد که بازی لغو شد

کربکندی: وقتی تست بازیکنان ما مفنی شد گفتند بازی با پرسپولیس لغو شود/ چرا در شرایط بدتر از این مارا مجبور کردند با شهر خودرو بازی کنیم؟/ مگر عقلمان کم است که به دروغ بگوییم کرونا داریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۰۷۲

سخنگوی هیات مدیره ذوب آهن نسبت به لغو دیدار مقابل پرسپولیس معترض است.

رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص لغو دیدار ذوب آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: لغو این دیدار چیزی بود که ما از یک هفته قبل درخواست آن را داده بودیم و به دنبالش بودیم که با توجه به شرایط ما و خطراتی که برگزاری این دیدار برای تیم پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا دارد بهتر است بازی برگزار نشود ولی با این درخواست ما مخالفت شد و قرار شد بازی برگزار شود. ما در نهایت پس از اینکه از لغو بازی نا امید شدیم و مطمئن شدیم قرار است این دیدار برگزار شود با پرواز چارتر به تهران سفر کردیم و هتل گرفتیم و همه هزینه ها و تمرینات مربوط به بازی را انجام دادیم ولی در نهایت نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که ساعت 12 شب به ما خبر دادند بازی برگزار نمی‌شود.

وی افزود: اگر قرار بود این بازی لغو شود باید زودتر اعلام می‌کردند تا ما این همه هزینه نکنیم ولی به ما اعلام کردند بازی برگزار می‌شود و اینکه ساعت 12 شب مشخص می‌شود بازی لغو شده است نمی‌دانم بر چه اساسی بوده است. قطعاً هر اتفاقی افتاده و هر تصمیمی که گرفتند به خاطر پرسپولیس بوده و به خاطر ما نبوده است.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه ذوب آهن ادامه داد: من یک سوال دارم. ما بازی قبلی با شهر خودرو با 19 غایب مجبور شدیم به میدان برویم حالا فرق آن بازی با این بازی چه بود که آن را لغو کردند؟ اگر قرار بود لغو شود چرا همان ابتدا با آن موافقت نکردند؟ الان که 12 بازیکن ما خوب شدند و آماده بازی بودند می‌گویند بازی لغو است ولی مشخص نیست این تصمیمات را چه کسی و بر چه اساسی می‌گیرد.

کربکندی در مورد اینکه ایفمارک برای راستی آزمایی کرونایی های ذوب آهن اقدام به تست گیری کرد هم گفت: اولاً نمی‌دانم وقتی بازی برگزار شده دیگر راستی آزمایی به چه معنی است. بعد هم ما مگر خودمان آزمایشگاه داریم که تست هایمان را خودمان بگیریم و نیاز داشته باشیم صحتش را به کسی اعلام کنیم؟ آزمایش های ما در آزمایشگاه‌های مورد تایید ایفمارک انجام شد و نتایج تست هایش هم ارسال شد. بعد هم مگر ما عقلمان را از دست داده ایم و دیوانه‌ایم که بیاییم بازیکن سالم‌مان را الکی بگوییم کرونا دارد و در بازی با شهر خودرو از آنها استفاده نکنیم و شکست بخوریم؟ از این کار چه چیزی عایدمان می‌شود؟

وی افزود: نمایندگان ایفمارک آمدند از بازیکنان ما تست گرفتند و رفتند و مشخص نشد این تست ها را کجا بردند و نتیجه آن را خودشان اعلام کردند. حالا که تعداد زیادی از بازیکنان ما نتیجه تستشان منفی بود چرا بازی لغو شد؟ اگر این بازی باید لغو شود چرا با شهر خودرو بازی کردیم؟ واقعاً دوست داریم کسی پاسخ این سوالات ما را بدهد.

سخنگوی هیات مدیره ذوب آهن در مورد محرومیت رحمان رضایی هم گفت: دیگر هر بلایی که از زمین و آسمان ممکن باشد بر سر ما فرود آماده است و این هم یک نمونه اش است. البته من به رحمان رضایی انتقاد دارم و باید در صحبت‌هایش خویشتن‌دار تر باشد و حرفه‌ای تر عمل کند. منِ نوعی هرچیزی می‌توانم بگویم و کسی کاری به من ندارد ولی سرمربی تیم را محروم می‌کنند و تیم لطمه می خورد. این را هم بگویم وقتی این همه اشتباهات داوری علیه ما بوده این واکنش ها طبیعی است. وقتی شما دست کسی را بگذاری لای انبردست و فشار دهی طبیعی است که می‌گوید آخ.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز