خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۸۲۸

نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و ذوب آهن پیش از این بازی انجام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در چارچوب دیدارهای هفته ششم از رقابت‌های لیگ برتر، عصر امروز، به ریاست محمدرضا کسرایی ناظر مسابقه و نماینده سازمان لیگ فوتبال، برگزار شد.

در این جلسه، افشین پیروانی و علیرضا اشرف به نمایندگی از پرسپولیس در کنار نمایندگان هیات فوتبال، ذوب‌آهن و یگان ویژه حضور داشتند. در جریان جلسه، تیموری نماینده هیات فوتبال تهران و سایر حاضرین با آرزوی موفقیت برای نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، ابراز امیدواری کردند، این جام به ایران بیاید.

در این نشست، به تفصیل درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی صحبت شد. همچنین اعلام شد که دو تست انجام شده از اعضای تیم ذوب‌آهن توسط ایفمارک، در اختیار سازمان لیگ قرار دارد و تایید نفرات برای این بازی بر این اساس صورت گرفته است. تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار یکدست قرمزپوش است و دروازه‌بان یکدست مشکی خواهد پوشید.

بازیکنان ذوب‌آهن هم سفیدپوش هستند و دروازه بان این تیم، سبزپوش خواهد بود. همچنین مقرر شد؛ پیش از شروع مسابقه فردا شنبه، به احترام زنده‌یاد محمد جواد تقی‌پور پیشکسوت مدرس داوری فوتبال کشورمان که هفته گذشته، دار فانی را وداع گفت، یک دقیقه سکوت اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز