خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: گل گهر حریف سرسختی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۷۹۲

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد شاگردانش با استفاده از امتیاز میزبانی دیدار هفته ششم را به سود خود به پایان برسانند.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار با گل گهر سیرجان اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم درگذشت مهدی امیدوار، یکی از مربیان زحمتکش استان خوزستان را تسلیت بگویم. امیدوارم به یاد این عزیز مسابقه فردا با یک دقیقه سکوت برگزار شود. 5 هفته از لیگ گذشته و عملکر خوبی داشتیم. امیدوارم هستیم در 5 هفته دوم هم عملکرد خوبمان را ادامه بدهیم. تیم گل‌گهر از تیم‌های بسیار خوب است که کادر فنی قدرتمندی دارد و فردا کار سختی مقابل این تیم داریم. ما میزبان هستیم و امیدوارم با تلاش بازیکنان از شرایط میزبانی استفاده کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم صنعت نفت درباره حریف فردای شاگردانش گفت: تنها مزیت میزبانی برای ما این است که در ورزشگاه تختی بازی می‌کنیم. با این حال تلاش می‌کنیم سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم و روند رو به رشد خودمان را ادامه بدهیم. مطمئنا گل‌گهر حریف سرسختی برای ما خواهد بود.

او ادامه داد: در  هفته گذشته برای حریفان سرسختی مثل استقلال، پرسپولیس و شهر خودرو بیرون از خانه بازی کردیم. آن‌ها میزبان بودند و کار برای ما سخت بود. اینکه ما در این بازی‌ها در نیمه دوم بهتر می‌شویم نکته‌ای است که باید روی آن کار کنیم تا از ابتدا بهتر باشیم. بازیکنان ما باید به یک خودباروی برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز