خبرگزاری کار ایران

الهویی: کیفیت گل گهر بالاست

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۷۸۹

مربی تیم گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار برابر صنعت نفت آبادان شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، سعید الهویی، مربی تیم گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار برابر صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا از باشگاه صنعت نفت تشکر می‌کنیم که در یک فضای رقابتی، رفتاری دوستانه داشتند و یک زمین تمرین خوب در اختیار ما گذاشتند. صنعت نفت امسال تیم جوان و باکیفیتی نشان داده و هفته قبل هم دیدیم که مقابل استقلال در آزادی بازی را مساوی کرد، اما شایسته برد بود. در کل با توجه به از دست دادن تعداد زیادی بازیکن، نفت تیم باکیفیتی است.

الهویی در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن گل گهر در این مسابقه غایب است، گفت: ما یونس شاکری و رضا شربتی را برای بازی فردا در اختیار نداریم، ولی سایر بازیکنان در خدمت تیم هستند. خیلی خوشحال هستیم که فردا مقابل تیمی بازی می‌کنیم که مثل تیم ما به دنبال گرفتن امتیاز به هر وسیله‌ای نیست. قطعاً‌ فردا هر دو تیم بازی زیبایی ارائه خواهند کرد و به دنبال امتیاز خواهند بود.

صدرنشینی گل گهر به دلیل کیفیت پایین لیگ در هفته‌های ابتدایی است؟ مربی گل گهر در پاسخ این سوال گفت: من این سوال را باید در دو بخش جواب بدهم. نکته اول این بود که ما با نظر قلعه‌نویی پیش‌فصل را خیلی خوب شروع کردیم و بازیکنان با نظر او و با شرایط باشگاه جذب شدند و به موقع پروسه پیش‌فصل را شروع کردیم و به همین دلیل هم در شروع فصل از سایر تیم‌ها کیفیت بالاتری ارائه کردیم.

او ادامه داد: صرفاً گل خوردن و کم گل زدن تیم‌ها را نباید دلیلی بر پایین بودن کیفیت لیگ بدانیم. همانطور که در فوتبال دنیا یک مربی وجود دارد که نظرش این باشد تا بازی را با نتیجه 4 بر 3 ببرد و یک مربی هم نظرش این است که با یک گل به پیروزی برسد. شاید بخشی از این موضوع هم به خاطر تزلزل جایگاه مربیان باشد و اکثر مربیان به دنبال این باشند که با حداقل نتیجه، تیم‌شان نتیجه بگیرد. به خاطر همین کیفیت لیگ را پایین ندانیم، بلکه باید بگوییم کیفیت لیگ در ایجاد موقعیت و گلزنی پایین آمده است. تیم گل‌گهر غیر از صدرنشینی در گلزنی و خلق موقعیت هم کیفیت خوبی داشته است.

او درباره پیش بینی از بازی مقابل صنعت نفت گفت: خیلی خوشحالیم فردا دو تیمی که فوتبال تهاجمی ارائه می‌کنند، مقابل هم بازی خواهند کرد. ما مهاجمان خوبی در تیم داریم و در بازی‌های گذشته خوب موقعیت ساخته‌ایم، به تبع شاید موقعیت هم از دست داده‌ایم، ولی همین که موقعیت ایجاد کرده‌ایم نشان می‌دهد کیفیت تیم‌مان بالاست. ما کل تیم‌مان در کار‌های دفاعی شرکت می‌کند و پلن دفاعی که قلعه‌نویی طراحی کرده است، مطمئناً با توجه به نوع و سبک بازی صنعت نفت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز