خبرگزاری کار ایران

غلامی: جایگاه خوشه طلایی اینجای جدول نیست/ بدشانسی گریبان تیم ما را گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۷۸۷

مدافع تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه از رسیدن مصدومان این تیم در هفته‌های آینده لیگ یک خبر داد.

پوریا غلامی مدافع تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با هوادار تهران گفت: بازی خیلی خوبی بود و به نسبت هفته قبل خیلی خوب بازی کردیم و هوادار نیز تیم خیلی خوبی بود و بازی پایاپایی بود. گرچه در دقایقی از بازی نسبت به حریف سر تر بودیم ولی تساوی حق تیم ما نبود. موقعیت های ما نیز از حریف بهتر بود ولی استفاده نکردیم. این سبک از بازی توسط تیم ما نوید روزهای خیلی خوب را میدهد.

وی در خصوص کسب نتایج ضعیف تیم خوشه طلایی در چهار هفته ابتدایی لیگ یک نیز گفت: در این چهار هفته کمی بدشانسی گریبان گیر تیم ما شد. گلهایی که خوردیم بر خلاف جریان بازی بود. درست است که نتایج خوبی نگرفتیم ولی از لحاظ فنی تیم ما یکی از بهترین تیم های لیگ یک است. بازی با فجر در دقیقه 90 گل تساوی را دریافت کردیم یا بازی با شاهین بوشهر 70 دقیقه بازی دست ما بود و موقعیت های بسیار خوبی داشتیم و در یک ضربه ایستگاهی تیم ما غافلگیر شد و گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

غلامی در پاسخ به این سئوال که آیا خوشه طلایی در فاز هجومی ضعیف است یا خیر نیز گفت: ما در فاز هجومی بازیکنان بسیار خوبی داریم. چند تن از بازیکنان تیم ما به دلیل مصدومیت و بیماری در این هفته‌ها غائب بودند که اکنون وضعیتشان بهتر است و به بازی هفته آینده میرسند و انشالله شرایط بهتر می‌شود.

وی ضمن تمجید از سهراب بختیاری زاده سرمربی خوشه طلایی، درخصوص کار کردن با این سرمربی گفت: آقا سهراب آدم بسیار باشخصیتی است و از لحاظ فنی و شخصیتی واقعا فوق العاده هستند. تیم هایی که سهراب بختیاری زاده داشته معمولا فوتبال خیلی خوبی ارائه میداده اما نتایج کمی با تیم های آقا سهراب کج خُلقی کرده‌اند که از بدشانسی های ایشان است و امیدواریم در آینده شرایط بهتر شود.

مدافع خوشه طلایی در خاتمه درخصوص آینده پیش روی این باشگاه نیز توضیح داد: مطمئنا شرایط خوشه طلایی بهتر خواهد شد. علاوه بر بازیکنان، کادرفنی و کادر مدیریتی بسیار خوبی داریم و حداقل انتظار ما از تیم خوشه طلایی آن است که در جمع مدعیان قرار بگیریم. جایگاه واقعی ما اینجای جدول نیست و در هفته‌های آینده این موضوع را ثابت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز