خبرگزاری کار ایران

فاضلی: داور باید مدافع سپاهان را اخراج می‌کرد / همچنان پشت بازیکنانم هستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۷۸۲

سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پس از رویارویی با سپاهان اصفهان از عملکرد بازیکنانش حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، وحید فاضلی در نشست خبری پس از شکست شاگردانش مقابل سپاهان گفت: در ابتدا به تیم سپاهان تبریک می گویم  و به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می گویم. من گفتم که سپاهان بازیکنان خوبی دارد و امروز هم بازیکنان سپاهان بودند که نتیجه را تعیین کردند و به آنها تبریک می گویم.

او درباره بازی ادامه داد: امروز فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداد و در فوتبال پیش می آید. آلمان هم با یواخیم لوو شش گل می خورد. ما نیمه دوم خوب بچه ها را به بازی برگرداندیم. من یک گلایه باید اینجا مطرح کنم که داور چهارم روی گل چهارم تمرکز ما را به هم ریخت.

فاضلی ادامه داد: با این حال به بچه ها خسته نباشید می گویم. ما تیم با شخصیتی هستیم و دیگر به نتیجه این بازی کاری نداریم. باید ریکاوری کنیم. حتما بررسی می‌کنیم چرا این اتفاق افتاده. البته دیروز پرواز ما تاخیر داشت و به لحاظ جسمانی تیم ما خسته شد. ما هشت شب به اصفهان رسیدیم و این می تواند علتی باشد که به لحاظ جسمانی تیم سرحالی نبودیم. باز هم خسته نباشید می گویم و امیدوارم در ادامه راه این نتیجه را جبران کنیم و به جدول برگردیم و نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی نساجی درخصوص اینکه شاگردانش در فاز تهاجمی برنامه مشخص نداشتند گفت: ایشان که این سوال را پرسیدند، بروند و قبل از گل اول سپاهان بازی ما را ببینند. احتمالا ایشان بازی را ندیده اند یا از رادیو گوش کرده اند. ما نیمه اول موقعیت داشتیم. ما برنامه ضدحمله نداشتیم. یک تعویض اجباری هم داشتیم. تیمی که دقیقه 20 افت می کند، به خاطر خستگی است و این سوال را کلا رد می کنم.

فاضلی در مورد درگیری های پایان بازی همچنین گفت: این اتفاقات برای تیمی که 4 گل خورده، طبیعی است. داور چهارم تمرکز ما را به هم ریخت. تبریک می گویم به تیم داوری. قطعا جزو سه داور ایران خواهند بود و الان هم هستند ولی در یک صحنه احساس می کنم باید مدافع حریف را اخراج می کرد. اگر گل اول را می زدیم، به بازی برمی‌گشتیم. ولی با این حال تلاش بچه ها برای جبران نتیجه خوب بود. الان ایرادهایی بود که اول از من است. من همچنان پشت بازیکنانم هستم. بازیکنان با غیرت و با شرفی داریم. قطعا بودجه سپاهان 15 برابر ما است و قطعا اختلاف ما و سپاهان نبود. سال گذشته اینجا سپاهان 4 بار به تیرک زد و هر چه پارسال نزدند، امسال به ما زدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز