خبرگزاری کار ایران

اسیر جو قبل از بازی نشدیم

بارانی: همه چیز فراهم است تا استقلال خوزستان لیگ برتری شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۷۸۱

هافبک تهاجمی استقلال خوزستان گفت: امیر خلیفه اصل در عین جوانی، تجربیات بالایی دارد و صدرنشینی تیم، نشان از توان فنی بالای ایشان است.

بهروز بارانی هافبک تهاجمی و سرعتی استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با استقلال ملاثانی گفت: بازی خوبی بود ولی حواشی به وجود آمده قبل از بازی سبب شد تا کمی این بازی تحت تاثیر قرار گیرد که این جوو منفی توسط تیم ما کنترل شد و گرچه همه دربی‌ها سخت و دشوار هستند اما در دیداری که خوب شروع نکردیم، توانستیم خوب به پایان برسانیم.

وی درخصوص هدف و سیاست این فصل باشگاه استقلال خوزستان در لیگ یک گفت: عوامل مدیریتی باشگاه تیم را طوری بسته‌اند تا در لیگ قهرمان شود. همه امکانات و شرایط را برای ما فراهم کرده‌اند و مطالبات ما نیز به صورت کامل پرداخت شده است و بدون کوچکترین دغدغه‌ای در بازی‌ها حاضر می‌شویم. خداروشکر ما نیز جواب اعتماد مدیران باشگاه را با صدرنشینی داده‌ایم.

بارانی درخصوص استوری آیدین قویدل گلر استقلال خوزستان مبنی بر اینکه مقابل استقلال ملاثانی گل خواهد زد نیز گفت: قبل از بازی آقا آیدین بامن صحبت کرد و گفت امروز گل میزنی. خداروشکر توانستم با پاس ایشان برای استقلال گلزنی کنم و بسیار برایم لذت بخش بود.

هافبک استقلال خوزستان در تمجید سرمربی جوان و آینده‌دار استقلال خوزستان نیز گفت: آقای خلیفه اصل مربی‌ایست که کارش را خیلی خوب بلد است و صبوری یکی از خصوصیات بسیار خوب ایشان است. پارسال هم خیلی خوب با استقلال خوزستان نتیجه گرفتند و امسال نیز تیم را به صدر جدول رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز