خبرگزاری کار ایران

تارتار: از هیچ باشگاهی پیشنهاد ندارم / پرتاب‌های محمدی به زودی عادی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۷۲۹

سرمربی تیم پیکان در نشست خبری گفت: مهم این است که از کورس جدول عقب نمانیم. مجبوریم نتیجه لازم را به دست آوریم و نتیجه، بهتر از بازی زیباست.

 

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از رویارویی شاگردانش با آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی پیش رو، برای تیم ما بسیار اهمیت دارد. با توجه به این که میزبان هستیم، اگر سه امتیاز بازی را به دست آوریم. شرایط ما در جدول خیلی خوب می‌شود. با این که اول فصل است و نمی‌شود قضاوت قطعی در جدول انجام داد اما این امتیازات مهم است.

او درخصوص حضور خطیبی روی نیمکت آلومینیوم اراک گفت: آقای خطیبی آلومینیوم را به لیگ برتر آورده است و به تیمش اشراف کامل دارد. ایشان در بستن تیم خوب عمل کرده است و جزو مربی‌های خوب فوتبال است اما ما در این بازی محکوم به پیروزی است. باید هوشمندانه عمل کنیم تا بتوانیم در میدان پیروز شویم.

تارتار درخصوص عدم استفاده از مهدی شریفی در ترکیب پیکان گفت: این بازیکن در هفته‌های گذشته دچار بیماری کرونا شده بود؛ هم‌چنین مشکلات ITC داشت و الان حل شد و ما در حال حاضر از بازیکنان راضی هستیم. ما اهمیتی به اسم نمی‌دهیم و هر کسی که آماده باشد، از بازیکن استفاده خواهیم کرد. مهدی از بازیکنان خوب ماست و امیدواریم در بازی‌های پیش‌رو از او بهره ببریم.

سرمربی پیکان درخصوص اینکه با برتری در بازی فردا تیمش می‌تواند صدرنشین لیگ هم باشد، بیان کرد: من با توجه به زمان کمی که داشتم،‌ با تمام وجود ایستادم تا به همراه کادر فلسفه کارم را با توجه به شرایط تغییر دهم. مهم این است که از کورس جدول عقب نمانیم. مجبوریم نتیجه لازم را به دست آوریم و نتیجه، بهتر از بازی زیباست. باید نتیجه را با توجه به داشته‌های خود بسنجیم و آن را اعمال کنیم.

سرمربی پیکان درباره این که آیا تیمش می‌تواند موفق کسب به سهمیه آسیایی شود؟ خاطرنشان کرد: ما هیچ قولی به باشگاه ندادیم اما ما بازی به بازی جلو می‌رویم اگر بتوانیم در تمام فینال‌ها موفق باشیم، هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

تارتار درواکنش به اینکه بازی‌های لیگ برتر کم گل است، گفت: تیم‌ها به گونه‌ای بسته شده‌اند که نصف‌شان باهم برابر هستند و دیگر تیم‌ها برای قهرمانی و سهمیه می‌جنگند و مربی‌ها دوست ندارند شغل‌شان را از دست بدهند. مهاجم‌های خوب کشورمان در حال حاضر به خارج می‌روند و ما بازیکنان خارجی نمی‌توانیم جذب کنیم و طبیعی است که در گل زدن دچار مشکل می‌شویم. هر مربی با توجه به داشته‌هایش، تاکتیک‌هایش را پیاده می‌کند. باید از توانایی بازیکنان استفاده کنیم. من یادم است وقتی بیرانوند شروع مجدد انجام می‌داد همه لذت می‌بردند. پرتاب اوت‌های نادر محمدی هم به همین شکل است و چند وقت دیگر عادی می‌شود ما سعی می‌کنیم از این تاکتیک هم استفاده می‌کنیم.

او درباره شرایط جدول مسابقات لیگ برتر گفت: شرایط جدول کاذب است. الان نمی‌شود درباره جایگاه تیم‌ها قضاوت کرد. باید چند هفته بگذرد تا شرایط تیم‌ها تا حدودی مشخص شود.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا از تراکتور پیشنهاد همکاری داشته است یا خیر گفت:‌ من در حال حاضر هیچ پیشنهادی از هیچ باشگاهی ندارم و تمام تمرکزم روی تیم پیکان است و به دنبال این هستیم که یک جایگاه خوب در نیم‌فصل به دست آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز