خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: ما هیچ توقعی از هیچ تیمی و هیچ باشگاهی نداریم / حرف برای گفتن درباره بشار زیاد است / بیرانوند ستاره زمین بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۷۲۰

سرمربی تیم پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از رویارویی تیمش با ذوب آهن اصفهان گفت: بازی‌ای که در پیش داریم، مثل بقیه بازی هایی که برای پیروزی رفتیم، برای کسب سه امتیاز خواهیم رفت. بچه ها تمرینات خوبی داشتند و از نظر روحی - روانی هم آماده انجام یک بازی خوبی هستند. مقابل تیمی بازی می‌کنیم که دوست دارد فوتبال بازی کند. سرعت بازی آن ها خوب است و فکر می‌کنم در هر صورت بازی جذابی را شاهد باشیم. امیدوارم فردا بازی خوبی را انجام دهیم و از موقعیت هایمان خوب استفاده کنیم. تمریناتمان خوب بود و هم بر اساس تمرینات تاکتیکی خودمان و هم ضعف حریف بود.

وی درخصوص تست های مثبت ذوب آهن گفت: خوشبختانه از طرف ایفمارک دو تست از تیم ذوب آهن گرفته شده و نتیجه آن تست ها اعلام خواهد شد و کسانی که قرار است در بازی باشند، تست منفی خواهند داشت. جا دارد از ایفمارک و سازمان لیگ تشکر کنم که حساسیت خوبی برای بازی سالم و بی دغدغه دارند.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد داوران عنوان کرد: در طول فصل هر تیمی می‌تواند از داوری نفع ببرد یا ضرر ببیند. این ذات فوتبال و بخشی از فوتبال است و نمی‌شود کاری کرد. این که چنین ادعایی دارند و روی داور تاثیر منفی بگذارد، آن موقع داوری ما زیر سوال می‌رود. فکر نکنم هیچ داوری به خاطر پیش زمینه، بخواهد روی عملکردش تاثیر منفی بگذارد. باید تمرکز خوبی روی صحنه‌ها داشته باشد و دوندگی بالایی را نشان دهد که در این صورت مشکلی به وجود نخواهد آمد.

او در مورد همکاری دیگر تیم ها و نهادها با پرسپولیس تصریح کرد: بیشتر همکاری هایی که صورت گرفته از طرف باشگاه و با تلاش باشگاه بوده. ما هیچ توقعی از هیچ تیمی و هیچ باشگاهی نداریم که به ما کمک کند و همانطور که نساجی این کار را نکرد. ما هم هیچ گله ای از این تیم نداریم. ما باتوجه به مشکلاتی که به خصوص بعد از فینال آسیا داشتیم، فکر کنم هر تیمی جای ما و این بچه ها بود، از هم می‌پاشید. اما ما کنار هم ماندیم و مبارزه کردیم و یکی یکی از پس همه مشکلات برآمدیم و تیم را به یک ثباتی رساندیم و از هر طرفی که شما بگویید ما ضربه دیدیم؛ امکانات، مدیریت، مالی و... که همه جوره تحت فشار بودیم. دوران خیلی خیلی سخت و بدی را پشت سر گذاشتیم اما فکر کنم از این مشکلات سربلند بیرون آمدیم و انشالله با حل شدن این مشکلات که هدف بزرگی است، برسیم. برای رسیدن به قهرمانی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا قهرمان شویم.

یحیی گل محمدی در مورد رویارویی با تیم شرق آسیا گفت: هر دو تیم فوتبال خوبی را تا اینجای کار ارائه کردند و با شایستگی به این مرحله رسیدند. هر تیمی مقابل ما باشد، تیم قوی است و باید با قوی ترین تیم شرق آسیا بازی کنیم. فرقی ندارد اولسان باشد یا ویسل، انشالله عملکرد خوبی داشته باشیم.

گل محمدی درباره وضعیت زمین در تیم های ایرانی توضیح داد: از لحاظ امکاناتی و تمرینی تیم های ایرانی دچار مشکل هستند و اکثر زمین های بسیار بی کیفیت هستند و در یکی دو سال اخیر تا این که بهتر شود، بدتر می‌شود. مسئله دیگر مسئله توپ است، دو سال پیش از توپ های دربی استار همه راضی بودند اما گفتند ورژن جدید آمده و باید با این ها بازی کنیم. پارسال هیچ کس راضی نبود و امسال هم تغییری نکرده است. می‌دانم یک سری مشکلات تحریمی وجود دارد اما باید در بحث توپ و زمین، توجه بیشتری شود چون کیفیت بازی به تبع آن پایین می‌آید.

وی در خصوص فشردگی بازی های پرسپولیس بعد از فینال گفت: سخت می‌شود اما مجبوریم این شرایط را تحمل کنیم و باید برنامه ریزی هم طوری باشد که فشار آنچنانی به تیم و بازیکنان ما نیاید و ما با یک فشردگی معقول می‌توانیم این موضوع را پشت سر بگذاریم.

یحیی در مورد بشار نیز عنوان کرد: صحبت درباره بشار زیاد است و من ترجیح می‌دهم قبل از فینال درباره اش صحبت نکنم و بعد از آن حرف برای گفتن زیاد است.

سرمربی پرسپولیس راجع به احتمال بخشش آل کثیر عنوان کرد: نمی‌دانم. من اطلاعات دقیقی از مسئله پیگیری ندارم اما تا جایی که می‌دانم فکر کنم این شانس زیاد نباشد. دوست داریم این اتفاقات بیفتد اما باتوجه به اتفاقاتی که اخیرا در ماجراهای حقوقی رخ نداده، چندان امیدوار نیستیم. البته ناامید نیستیم و اگر اتفاق بیفتد از آن استقبال می‌کنیم.

او درباره عملکرد علیرضا بیرانوند در بازی با تاتنهام گفت: داشتم بازی را تماشا می کردم. از بازی خوب بیرانوند خوشحال شدم. لیاقت او بیشتر از اینها است. امیدوارم در باشگاهش موفق باشد. بیرانوند توپهای زیادی گرفت و روی گل هایی هم که خورد مقصر نبود. او ستاره زمین بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز