خبرگزاری کار ایران

خطیبی: هدف ما، ماندن در لیگ برتر است / شرایط جدول از هفته دوازدهم به بعد مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۷۰۵

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: شرایط جدول از هفته دوازدهم به بعد مشخص می‌شود و الان صحبت کردن درباره جدول زود است.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران اظهار داشت: تیم پیکان تیمی است که مثل خود ما است و شاکله تیمش عوض شده است. در این تیم یک ساختار و کادر جدید آمده است و امیدوارم با تفکراتی که داریم، تیم ما بتواند اهداف خود را در زمین دنبال و اجرا  کند. تیم ما از نظر روحیه و مسائل فنی بهتر شدند. 

او ادامه داد: دو تیم برای پیروزی به میدان می‌آیند و امیدوارم کیفیت خوبی از بازی شاهد باشیم و روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.‌ ما در بازی برابر نساجی که اصلا خوب نبودیم و به نظر من بازی اصلی من و تیم من از مصاف با سپاهان آغاز شد. با این که آمادگی لازم را نداشتیم اما بازی خوبی ارائه دادیم. در بازی مقابل فولاد هم رو به پیشرفت بودیم و یک نتیجه خوب مقابل فولاد گرفتیم. در بازی برابر ماشین‌سازی، نیاز به برد داشتیم و با تدابیری که داشتیم، توانستیم کارهای هجومی خود را انجام بدهیم و موفق شدیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. امیدوارم شرایط ما روند بهتری داشته باشیم و موفقیت بیش‌تری کسب کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درخصوص عملکرد تیم‌های لیگ برتری تا پایان هفته پنجم اظهار داشت: تیم‌ها تفاوت چندانی ندارند و نمی‌توانیم بگوییم چه تیمی از قبل برنده است. ما هم از تیم‌هایی هستیم که از لحاظ ساختاری و بازیکنان در شرایط خوبی هستیم. با اینکه هدف ما، ماندن در لیگ برتر است اما نیم نگاهی هم به بالای جدول داریم.

خطیبی در واکنش به این کم گل بودن مسابقات لیگ برتر گفت:‌ بعضی از مربی‌ها که قابل احترام هستند، اول فصل برای نباختن می‌آیند و شکل دفاعی دارند اما بازیکنان خلاق دیگر در مسابقات پیدا نمی‌شود. در دهه ۷۰ و ۸۰ بازیکن خلاق زیاد بودند و باید در این زمینه مربی‌ها تلاش کنند. البته می‌توان این مشکل با کار تیمی جبران کرد. من خودم مهاجم بودم و دوست دارم تیمم هجومی بازی کند. امیدوارم بازیکن خلاق باز هم در فوتبال ما پیدا شود. شرایط جدول از هفته دوازدهم به بعد مشخص می‌شود و الان  صحبت کردن درباره جدول زود است. من باید از بازیکان تشکر کنم که شرایط را درک کردند و با تمام وجود کار کردند. امیدوارم بازیکنان این شرایط را حفظ کنند تا کارگران آلومینیوم و هواداران اراکی این تیم خوشحال باشند.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره شرایط این تیم افزود: در این چند هفته که ما شرایط خوبی نداشتیم و هیات مدیره،‌ مدیرعامل و سرپرست ما در یک هفته مانده به شروع مسابقات تعیین شدند. باید از مجموعه باشگاه‌ آلومینیوم تشکر کنم که در این مدت کارهای قابل توجهی انجام دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز