خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال|

فولاد سیرجان در انتظار صدرنشینی/ شانس شهرداری ارومیه برای رتبه دوم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۷۰۰

هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال مردان، فردا (شنبه) با شش دیدار پیگیری خواهد شد و تیم فولاد سیرجان در حساس‌ترین مسابقه این هفته بار دیگر به دنبال پس گرفتن جایگاه نخست جدول از نماینده اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته سوم لیگ برتر متمرکز والیبال مردان کشور با برگزاری مسابقات هفته‌های چهاردهم و پانزدهم دور مقدماتی و یک دیدار معوقه هفته هفتم تیم‌های سایپا تهران و شهرداری ورامین در روزهای شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، ۲۲، ۲۴ و ۲۵ آذرماه پیگیری خواهد شد.

دیدارهای هفته‌ چهاردهم دور رفت مرحله مقدماتی، درحالی از فردا (شنبه) به میزبانی خانه والیبال و سالن فدراسیون برگزار خواهد شد که قرعه استراحت فولاد مبارکه سپاهان و سایپای تهران، تیم‌های اول و چهارم جدول، تاثیر مستقیمی روی تغییر جایگاه‌ صدرنشینان ایجاد خواهد کرد.

در حساس‌ترین بازی این هفته، تیم فولاد سیرجان می‌تواند از غیاب همتای فولادی خود برای پس گرفتن جایگاه نخست جدول استفاده کند. پیش‌تر و در پایان هفته سیزدهم، شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم فولاد مبارکه سپاهان با شکست سایپا، صدرنشین جدول شدند.

تیم فولاد سیرجان این هفته در خانه والیبال میهمان هورسان رامسر است. شاگردان عارف باقرزاده که با ۵ برد و ۱۵ امتیاز در رتبه هشتم ایستاده‌اند، برای رسیدن به پیروزی مقابل تیم سیرجان که ۹ برد و ۲۸ امتیاز در کارنامه دارد و فعلا تیم دوم جدول رده‌بندی است، کار سختی پیش رو دارند.

دیگر بازی جذاب هفته، به میزبانی سالن فدراسیون والیبال انجام خواهد شد؛ جایی که نبرد غیرمستقیم فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری ارومیه بر سر جایگاه دومی جدول، هیجان‌انگیز خواهد بود.

شهرداری ارومیه تیم سوم جدول، در هفته چهاردهم این شانس را دارد که از نبود فولاد مبارکه سپاهان و سایپای تهران، بهترین استفاده ممکن را ببرد تا بلکه بتواند با کسب یک پیروزی به موقع مقابل شهرداری ورامین، رتبه دوم جدول را کسب کند.

شاگردان پیمان اکبری در صورت کسب پیروزی ۳ امتیازی در هفته چهاردهم، ۲۹ امتیازی شده و هم امتیاز فولاد مبارکه سپاهان خواهند شد. بنابراین ست شماری و مجموع پوئن‌های این دو تیم، درنهایت تعیین کننده تیم دوم جدول خواهد بود. البته به شرطی که شاگردان فیروز تابش‌نژاد در تیم شهرداری ورامین، اجازه برد سه امتیازی را به ارومیه بدهند؛ چرا که قطعا آن‌ها هم که با ۷ برد و ۲۱ امتیاز در ردهم هفتم جدول هستند، برای صعود از این جایگاه، با برنامه پیش خواهند رفت.

لبنیات هراز آمل و شهداب یزد هم برگزار کننده دومین جدال غیرمستقیم هفته چهاردهم هستند. دو تیم در حال حاضر ۸ برد و ۲۳ امتیاز دارند اما آملی‌ها به دلیل ثبت ست باخته کم‌تر در کارنامه، صاحب جایگاه پنجم و یزدی‌ها نیز در یک رده پایین‌تر در تعقیب آن‌ها هستند. با این حال، هر دو تیم این فرصت را دارند تا با برتری مقابل حریفان‌شان، در غیاب سایپای ۲۵ امتیازی، صاحب جایگاه چهارم جدول شوند.

لبنیات هراز آمل، این هفته در سالن فدراسیون والیبال میزبان آذرباتری ارومیه است که اخیرا تغییراتی روی نیمکت سرمربی‌گری خود داشته است. پس از جدایی ساسان خداپرست از آذرباتری، فرهاد نفرزاده سرمربی سابق خاتم اردکان، از فردا هدایت آذرباتری را رسما بر عهده خواهد گرفت.

شاگردان محمد عمده‌غیاثی در تیم شهداب یزد، این هفته در خانه والیبال میهمان راه‌یاب ملل کردستان هستند. از طرفی یزدی‌ها برای رسیدن به رتبه چهارم، نیازمند برد مقابل راه‌یاب ملل هستند و از طرف دیگر، به نظر می‌رسد شاگردان آرش صادقیانی بعد از صعود ۲ پله‌ای در هفته گذشته، به دنبال حفظ روند رو به رشد خود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز