خبرگزاری کار ایران

هفته پایانی لیگ اروپا

درخشش بیرانوند مانع شکست آنتورپ مقابل شاگردان آقای خاص نشد/ صدرنشینی میلان با درخشش ستاره نروژی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۵۹۵

مسابقات هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا امشب برگزار شد.

به گزارش ایلنا، هفته ششم و پایانی دور گروهی لیگ اروپا امشب برگزار شد.

تاتنهام با ارائه یک نمایش مقتدرانه و عالی، رویال آنتورپ را در لندن زمین گیر کرد. آنتورپ که دیدار رفت را با پیروزی 1-0 پشت سر گذاشته بود، این بار حرف خاصی برای گفتن نداشت و اگر درخشش علیرضا بیرانوند نبود، چه بسا با نتیجه سنگین تری شکست می خورد. مورینیو در این بازی به اکثر بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود در نیمه دوم ستارگانی همچون هری کین و سون هیونگ مین را روانه زمین کرد. با این برد، روند شکست ناپذیری تاتنهام در مجموع رقابت ها به 9 بازی تمدید شد. اسپرز در بازی بعدی خود روز یکشنبه در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس باید در خانه کریستال پالاس به میدان برود. 

میلان موفق شد با تک گل پیتر خونه به پیروزی حساس برابر پراگ، با 13 امتیاز گروه را به پایان برساند. لیل مقابل سلتیک شکست خورد و میلان با پیروزی برابر اسپارتا پراگ، به عنوان صدرنشین گروه به مرحله حذفی صعود کرد.

دینامو زاگرب و زسکا مسکو در هفته ششم رقابت های لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 1 دینامو زاگرب به پایان رسید. در این بازی صادق محرمی 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد. دینامو زاگرب با این پیروزی 14 امتیازی شد و با اقتدار در صدر جدول گروه قرار گرفت.

خنت بلژیک و هوفنهایم آلمان در هفته ششم رقابت های لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 4 بر 1 هوفن هایم به پایان رسید. میلاد محمدی در این بازی 46 دقیقه برای تیمش بازی کرد. خنت هر 6 بازی خودش در لیگ اروپا را باخته است و با 0 امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفت.

تیم های لسترسیتی و آ اک آتن در چارچوب هفته ششم و پایانی دور گروهی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند. لسترسیتی پیش از این صعودش را قطعی کرده بود و هدفش در این دیدار تثبیت صدرنشینی بود. هدفی که حاصل شد و پیروزی براگا در دیدار همزمان هم نتوانست جلوی آن را بگیرد.

سایر نتایج لیگ اروپا به شرح زیر است:

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز