خبرگزاری کار ایران

صدیقی: فدراسیون جهانی از ما تقدیر کرد/ عملکرمان بی نظیر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۵۷۵

رییس فدراسیون ووشو گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا فدراسیون ووشو همواره سعی کرده که یار و یاور هموطنان عزیز باشد. در بحث مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه همگانی ورزش در جامعه فدراسیون ووشو پیشگام بوده است.

به گزارش ایلنا، امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو با اشاره به موفقیت‌های این رشته رزمی در چند سال اخیر اظهار داشت: فدراسیون ووشو در چهار سال گذشته همواره نتایج درخشانی را کسب کرده و باعث شده پرچم مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف به اهتزاز دربیاید.

وی در ادامه افزود: در سال ۲۰۱۷ در چهارمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان که به میزبانی روسیه برگزار شد تیم ساندای کشورمان برای اولین بار توانست عنوان قهرمانی را کسب کند. تیم کشورمان در این مسابقات هفت مدال طلا و یک مدال نقره کسب کند. در همان سال در نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تیم کشورمان با کسب ۲۲ مدال رنگارنگ و با یک پله صعود نسبت به قبل بر سکوی سوم ایستاد.

صدیقی گفت: همچنین کاروان ووشوی ایران در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی با کسب ۶ مدال طلا از ۶ طلای ممکن نتایج درخشان دیگری را رقم زد. سال ۲۰۱۸ نیز همراه با توفیقات بسیار خوب برای ووشوی ایران آغاز شد. کسب دو مدال طلا و ۴ نقره در بازی‌های آسیایی جاکارتا یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این رشته بود.

وی افزود: ما در مسابقات جاکارتا در بخش تالو موفق شدیم اولین مدال زنان را توسط زهرا کیانی یکی از استعدادهای خوب این رشته به دست آوریم. در جام جهانی مسابقات ساندا نیز تیم کشورمان با کسب ۶ مدال طلا عنوان قهرمانی را به دست آورد. این قهرمانی را در کشور چین، مهد ووشوی جهان به دست آوردیم.

رییس فدراسیون ووشو ادامه داد: سال ۲۰۱۹ نیز تیم ایران به دستاوردهای خوبی دست یافت. در پایان پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در بخش ساندای مردان و زنان با کسب هفت مدال طلا برای دومین بار متوالی عنوان قهرمانی را به دست آورد. در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع بیماری کرونا همه مسابقات بین‌المللی در آسیا و در جهان به تعویق افتاد.

صدیقی خاطرنشان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا فدراسیون ووشو همواره سعی کرده که یار و یاور هموطنان عزیز باشد. در بحث مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه همگانی ورزش در جامعه فدراسیون ووشو پیشگام بوده است. این اتفاقات باعث شد که فدراسیون جهانی ووشو از عملکرد ووشوی ایران قدردانی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز