خبرگزاری کار ایران

اینیستا یک گام به یحیی نزدیک‌تر شد

ویسل در یکقدمی پرسپولیس؛ پرچم های ژاپن را دور نریزید

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۵۴۹

ویسل کوبه ژاپن توانست به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم ویسل کوبه ژاپن مقابل سووان سامسونگ کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار و با برتری و صعود تیم ژاپنی همراه بود.

این دیدار در ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک - یک به پایان رسید که در نهایت تیم ویسل کوبه در ضربات پنالتی به برتری دست یافت و مجموعاً با نتیجه ۸ بر ۷ از سد سووان سامسونگ گذشت.

جانگ هو، مدافع تیم سووان سامسونگ تنها بازیکنی بود که پنالتی هفتم تیمش را از دست داد.

به این ترتیب اولسان هیوندای کره جنوبی و ویسل کوبه ژاپن دو تیم شرق آسیایی حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ هستند.

ویسل کوبه ژاپن که اینیستا، اسطوره فوتبال اسپانیا را به همراه دارد شانس این را دارد که با برتری مقابل اولسان هیوندای، دیگر نماینده کره جنوبی و این بار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راهی فینال شده و رقیب پرسپولیس شود.

در صورتی که این اتفاق رخ دهد شاهد تقابل دوباره پرسپولیس با یک تیم ژاپنی در فینال خواهیم بود و شاید این بار هم هواداران تیم‌های رقیب پرسپولیس در ایران به سراغ پرچم های معروف بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز