خبرگزاری کار ایران

والیبال بانوان|

پیروزی شهرداری قزوین برابر اکسون

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۵۴۵

تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین با شکست اکسون به سومین برد متوالی خود در لیگ برتر سال ۹۹ دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته دوم لیگ برتر متمرکز بانوان که حکم دور برگشت مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ، از امروز (پنج‌شنبه) در قزوین آغاز شد.

در گروه الف دور مقدماتی، چهار تیم با هم رقابت دارند که از ساعت ۱۷ تیم‌های شهرداری قزوین و اکسون در دومین مسابقه روز نخست هفته دوم به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان اکرم قهرمانی سرمربی تیم شهرداری قزوین، در ست‌های سوم و چهارم این مسابقه با نتایج ۱۷ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵ مغلوب میهمان خود شدند اما در ست‎های اول، دوم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند و با ۸ امتیاز همچنان در رتبه دوم جدول باقی ماندند.

در نخستین مسابقه امروز نیز تیم‌های سایپا تهران و سروقامتان بابل به مصاف یکدیگر رفتند و نارنجی‌پوشان تهرانی حریف خود را سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۵ از پیش رو برداشتند.

ماندانا مطیعی، روناک پارسه، فاطمه زندی و لیلی توکلی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را که ۱۶۴ دقیقه طول کشید، بر عهده داشتند.

برنامه چهار دیدار دیگر هفته دوم گروه الف لیگ برتر والیبال بانوان به قرار زیر است:

شنبه ۲۲ آذرماه

ساعت ۱۴: سایپا تهران – اکسون

ساعت ۱۷: شهرداری قزوین – سروقامتان بابل

دوشنبه ۲۴ آذرماه

ساعت ۱۴: سروقامتان بابل – اکسون

ساعت ۱۷: سایپا – شهرداری قزوین

جدول گروه الف بانوان به شرح زیر است: 

پیروزی شهرداری قزوین برابر اکسون

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز