خبرگزاری کار ایران

فاضلی: با یک تیم پرمهره بازی داریم/ بعد از این بازی پاسخ نفتی‌ها را می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۵۱۷

سرمربی نساجی در مورد تقابل تیمش با سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وحید فاضلی درباره دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی سختی برای هر دو تیم است. بازی فردا تقابل سپاهانی است که بازیکنان خوبی دارد و در مقابل بازیکنانی که یک تیم خوب یعنی نساجی را دارند. ما در طول هفته باتوجه به شرایط بارندگی و شرایط زمین تمرین‌مان تا آنجا که می‌توانستیم روی برنامه‌های تاکتیکی‌مان کار کردیم و آماده بازی فردا هستیم. امیدوارم بازی خوبی برای هر دو تیم از آب دربیاید.

او درباره غایبان و مصدوم و محرومان تیمش گفت: هنوز امیرمهدی جان ملکی مصدوم است و به این بازی نمی‌رسد. تست کرونایی هم که دادیم نتیجه‌اش خداراشکر خوب بود و تست همه بازیکنان منفی بود اما تست یکی از اعضای کادرفنی‌مان مثبت شد که در قرنطینه به سر می‌برد. مشکل خاص دیگری برای این بازی نداریم.

سرمربی نساجی قائم‌شهر درباره اعتراض کادرفنی نفت مسجدسلیمان مبنی بر گل سالمی که این تیم مقابل نساجی به ثمر رساند، گفت: ما به بازی قبل فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان روی بازی فرداست و در این خصوص بعد از بازی با سپاهان صحبت می‌کنم اما خداراشکر همه تایید کردند که گل نفت مسجدسلیمان آفساید بود. آن‌ها یکسری مسائل را مطرح کردند که ان‌شاءالله بعد از بازی به طور مفصل پاسخ آن صحبت‌ها را بدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز