خبرگزاری کار ایران

برترین بازیکنان لیگ بیستم؛ از منشا تا کاپیتان محبوب آبادانی‌ها

مهاجم مدنظر گل محمدی موثرترین بازیکن لیگ بیستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۳۳۵

سه مهاجم تیم های گل‌گهر، شهرخودرو و صنعت نفت نمایش قابل توجهی در هفته های ابتدایی لیگ داشته اند.

به گزارش ایلنا، لیگ بیستم در شرایطی به هفته پنجم رسیده که گل گهر با کسب 10 امتیاز صدرنشین مسابقات است و پشت سر شاگردان امیر قلعه‌نویی سایر تیم های لیگ با فاصله‌ای بسیار کم حضور دارند؛ به گونه ای که میان تیم های اول و سیزدهم جدول رده بندی تنها شاهد 5 امتیاز اختلاف هستیم و البته پرسپولیس با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها، 8 امتیازی است و در صورتی که دیدار عقب افتاده خود با نساجی را با پیروزی پشت سر بگذارد صدرنشین مسابقات خواهد شد.

امین قاسمی‌نژاد؛ 4 گل و یک پاس گل در 157 دقیقه

یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ بیستم تا پایان هفته پنجم امین قاسمی نژاد بوده، که در هفته اول و پنجم مسابقات موفق به هت تریک شد و این در شرایطی است که او به دلیل مصدومیت در شکست سه بر صفر شهرخودرو مقابل پرسپولیس نیز حضور نداشت. قاسمی نژاد هر 39 دقیقه یک بار موفق به گلزنی شده است تا بدین ترتیب موثرترین بازیکن لیگ بیستم تا بدین جا باشد.

گادوین منشا؛ 5 گل و یک پاس گل در 450 دقیقه

در این 5 هفته اما گادوین منشا با به ثمر رساندن 5 گل برای گل گهر نمایش خیره کننده ای داشته و بارها دیگر نگاه ها را به خودش معطوف کرده است. منشا نیز که با 5 گل در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارد به میزان هر نود دقیقه یک گل به ثمر رسانده است.

 

طالب ریکانی؛ 4 گل و گرفتن دو پنالتی در 448 دقیقه

طالب ریکانی دیگر ستاره لیگ بیستم در هفته های ابتدایی بوده؛ جایی که علیرغم جدایی بسیاری از بازیکنان کلیدی فصل گذشته نفت آبادان که با اسکوچیچ در لیگ شگفتی ساز شده بودند، توانسته چهار بار برای تیمش گلزنی کند و بار تیم را یک تنه در بخش هجومی به دوش کشیده است. کاپیتان نفتی‌ها هم هر 112 دقیقه یک بار موفق شده برای این تیم گلزنی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز