خبرگزاری کار ایران

مصطفوی: انتقاد از مهاجمان استقلال منصفانه نیست / تیم باید روی بازیسازی از نقاط مختلف کار کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۷۷۳

مربی سابق تیم استقلال تهران درباره تساوی آبی پوشان مقابل صنعت نفت آبادان صحبت کرد.

صالح مصطفوی در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی استقلال و صنعت نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در این بازی سعی داشت با پاس‌های کوتاه پله پله خطوط دفاعی حریف را که از بالا پرس کردن را شروع کرده بودند، رد کند که متاسفانه موفق نبود. 

او ادامه داد: این موضوع می‌توان گفت تا قبل از گل اول ادامه دار بود. یک اتفاق خوبی که این روزها رقم می‌خورد و گره‌گشا می‌شود، تکنیک مهدی قایدی است که پس از توپ گیری بین مدافعان حریف برای خودش فرصت شوتزنی ایجاد می‌کند و در این بازی هم روی ریباند ضربه او احمد موسوی گلزنی کرد.

مصطفوی درخصوص رویه استقلال پس از گلزنی موسوی گفت: بعد از گل به نظرم شاید یک مقداری فشار عدم نتیجه‌گیری و ارائه بازی دلخواه که به تیم وارد شده بود، باعث شد مقداری با اضطراب بالا و پراشتباه در کارهای دفاعی ظاهر شوند. قبل از گل البته در کارهای دفاعی خوب بودند. ضربات ایستگاهی یا کرنری که اغلب به دست آمد خیلی ساده بوده و می‌شد که چنین اشتباهاتی نداشته باشیم. 

مربی سابق استقلال درخصوص نتیجه مسابقه هم گفت: به هر شکل بازی بازی با تساوی به پایان رسید و بعد از گل تساوی ما فرصت گلزنی هم داشتیم که در یک صحنه فلاح زاده با خروج مناسب توپ را دفع کرد.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که ضعف استقلال برابر صنعت نفت چه بود، اظهار داشت: استقلال متاسفانه مقابل تیم‌هایی که خوب پرسینگ انجام می‌دهند، نمی‌تواند بازیسازی انجام بدهد. صنعت نفت به نظرم خیلی شجاعانه پرس می‌‌کرد که به ویژه در نیمه اول به استقلال فرصت نمی‌داد حتی بازی را کوتاه شروع کند. با دوندگی زیاد باعث می شدند تعداد پاس های اشتباه در میانه میدان زیاد شود.

او در پاسخ به این سوال که استقلال در مواجهه با انتقادات باید چه کاری انجام بدهد، گفت: انتقاد اگر به این شکل باشد که بگویند تیم تاکتیک نداشته، درست نیست چون کادرفنی آنالیز می‌کنند و برای هر بازی تاکتیک به خصوصی دارند. تاکتیک‌ها در این بازی جواب نداده و امیدواریم که مسابقات بعدی نتایج جبران شود.

مصطفوی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری می‌تواند برای تیم راه‌گشا باشد هم گفت: از دور که می‌بینیم احساس می‌شود که شاید بایستی برای بازیسازی از خطوط مختلف برنامه‌های متنوعی کار شود که در نهایت یکی از آنها اثبات شود و جواب بدهد.

صالح مصطفوی درباره انتقاد از عملکرد خط حمله هم گفت: به نظرم برخی انتقادات منصفانه نیست. چون مهاجمان فرصت آنچنانی برایشان ایجاد نشده است که بخواهند مورد انتقاد باشند. توپی به آن صورت در اختیار نبوده که بد عمل کنند و بگوییم ضعیف هستند. امیدواریم که تیم روی دور نتیجه گیری بیفتد و خیال هواداران هم راحت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز