خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده: مدیرعامل باشگاه حکم برکناری منصوریان را به او ابلاغ می‌کند/ ساکت الهامی گزینه هیئت مدیره است/ در مورد سعید واسعی ملاک حکم ابلاغی است نه مصاحبه تلویزیونی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۷۲۹

معاون ورزشی باشگاه تراکتور در مورد تغییرات در کادرفنی این تیم و سایر موارد صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هوشنگ نصیرزاده در خصوص برکناری منصوریان اظهار داشت: منصوریان از مربیان خوب و با اخلاق فوتبال کشور است و سابقه خوبی هم دارد. از طرفی معمولاً عیار تیم‌ها بعد از هفته پنجم مشخص می‌شود و خیلی تیم‌ها بعد از این هفته شکل واقعی خودشان را نشان می‌دهند ولی به هر جهت نارضایتی از نتایج تیم باعث شد هیئت مدیره باشگاه تشکیل جلسه داده و این موضوع را بررسی کند و در نهایت رأی بر این شد که سرمربی تیم تغییر کند.

وی در مورد قرارداد منصوریان هم گفت: قرارداد سه ساله منصوریان یک سالش قطعی و دو سالش توافقی بود و برای همین باشگاه ملزم به پرداخت دستمزد امسال او است. امید داریم یک جلسه با حضور او داشته باشیم و این موارد را حل و فصل کنیم و به توافق برسیم. منصوریان از مربیان خوب و اخلاق مدار فوتبال ایران است و حتم داریم مشکلی در این خصوص با او نخواهیم داشت.

معاون ورزشی باشگاه تراکتور در مورد اینکه منصوریان گفته از اخراجش بی خبر بوده هم توضیح داد: من خودم با منصوریان صحبت کردم و قرار است حکم برکناری از سوی مدیرعامل باشگاه به او ابلاغ شود.

نصیرزاده در مورد خبر جانشینی ساکت الهامی هم عنوان کرد: این بستگی به نظر اعضای هیئت مدیره دارد و ساکت الهامی هم یکی از گزینه هایی است که برای جانشینی در نظر دارند.

وی در گفتگو با ایلنا در مورد پرونده سعید واسعی و اینکه باشگاه فولاد اعلام کرده محرومیت او صبح روز بازی اعلام شده بود و حضورش در زمین غیر قانونی بود توضیح داد: حکم سعید واسعی تا این لحظه هنوز ابلاغ نشده است و رئیس کمیته تعیین وضعیت در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرده بود که چنین حکمی صادر کردیم ولی برای ما مصاحبه ملاک نیست و حکمی که ابلاغ می‌شود ملاک است. ما از لحاظ حقوقی آدم های غیر مطلعی نیستیم و به خوبی این مسائل را می‌دانیم ولی اگر مسئولان باشگاه فولاد این مسائل را نمی‌دانند می‌توانند پیگیری کنند.

معاون ورزشی تراکتور در مورد رضایت نامه حمید بوحمدان از ذوب آهن که گفته می‌شود به دلیل پاس نشدن چک او مشکل دارد هم گفت: این هم یک مورد دیگر که از سوی افراد بی اطلاع مطرح می‌شود. اینکه چک حمید بوحمدان به ذوب آهن پاس شده یا نه ارتباطی به رضایت نامه او و بازی برای تراکتور ندارد. حمید بوحمدان ممکن است به افراد مختلفی چک داده باشد و اینکه صدور رضایت نامه یک بازیکن منوط به پاس شدن این چک باشد هم چیزی است که در قانون نیامده است.

نصیرزاده در رابطه با وضعیت سعید مهدی که در اختیار باشگاه قرار داده شده بود هم توضیح داد: مشکل سعید مهری یک مساله غیر عادی نیست و در فوتبال دنیا هم بارها و بارها اتفاق افتاده است و موضوعی است که پیش می آید. ما این موضوع را با او حل و فصل خواهیم کرد و یک مشکل درون خانوادگی است که خیلی هم مساله بزرگی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز