خبرگزاری کار ایران

عجیب اما واقعی

لغو بازی پاریس و باشاک‌شهیر به دلیل توهین داور (عکس)

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۶۹۱

بازی پاری‌سن‌ژرمن و باشاک شهیر به دلیل توهین نژاد پرستانه داور بازی لغو شد.

به گزارش ایلنا، هفته آخر رقابت های لیگ قهرمانان با رقم خوردن اتفاقات عجیبی در حال پیگیری است و حالا جنجال ها در پایتخت فرانسه و در خانه پاری سن ژرمن به اوج رسیده است. در دقیقه 20 بازی بود که پیره وبو ، کمک مربی کامرونی باشاک شهیر اخراج شده و به نظر می رسد در این میان به او توهینی شده که باعث عصبانیت نیمکت تیم ترکیه ای شده است.

کمک داور بازی در همهمه اعتراض نیمکت نشینان باشاک شهیر روی یک صحنه به داور اطلاع می دهد که آن سیاهپوست را اخراج کن. همین لفظ باعث خشم تیم ترکیه ای و اعتراض شدید آنها شد که به مختل شدن بازی و ترک زمین انجامید.

در نهایت دیدار پاری‌سن ژرمن و باشاک شهیر به دلیل توهین نژاد پرستانه داور چهارم به کمک مربی باشاک شهیر لغو شد و بازیکنان باشاک شهیر که حاضر به بازی نبودند به رختکن رفتند. فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی هم گزارش داد که داور چهارم مربی باشاک شهیر را "مرد سیاهپوست" خطاب کرده که این باعث عصبانیت اعضای این باشگاه و ترک زمین شده است.

جالب اینجاست این توهین باعث عصبانیت بازیکنان پاری سن ژرمن هم شده و آنها نیز به حمایت از تیم حریف زمین را ترک کرده اند که این واکنش به شدت در بین کاربران توئیتر مورد ستایش قرار گرفته است.برخی منابع خبر دادند یوفا به دو تیم پاری سن ژرمن و باشاکشهیر گفته داور چهارم به اتاق VAR منتقل خواهد شد و بازی باید از سر گرفته می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز