خبرگزاری کار ایران

بازگشت گزینه موفق؛ ساکت الهامی سرمربی تراکتور شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۶۱۸

در پی نتایج ضعیف تراکتور کادرفنی این تیم تغییر کرد و بار دیگر ساکت الهامی هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتور در پی تداوم نتایج ضعیف این تیم در مسابقات لیگ برتر و پس از تشکیل جلسه برای رسیدگی به وضعیت کادرفنی تصمیم به قطع همکاری با منصوریان و دستیارانش گرفت و اولین تغییر روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری در لیگ بیستم از تبریز شروع شد.

در این راستا، بنا بر تصمیم مدیریت باشگاه، ساکت الهامی، سرمربی فصل گذشته تراکتور بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده گرفت و سرمربی جدید سرخپوشان تبریزی شد.

الهامی که هنوز چند روزی از محرومیت 3 ماهه‌اش باقی مانده است با معرفی مجتبی سرآسیایی به عنوان یکی از اعضای کادرفنی خود هدایت تراکتور در دیدارهای پیش رو را به او سپرد و تا زمانی که الهامی مجوز حضور روی نیمکت را پیدا کند، سرآسیایی هدایت تیم را در رقابت‌ها بر عهده دارد.

ساکت الهامی فصل قبل به جای مصطفی دنیزلی هدایت تراکتور را بر عهده گرفت و به دنبال نتایج خوبی که کسب کرد در نهایت موفق به بالا بردن جام قهرمانی حذفی ایران شد ولی به دلیل حواشی بازی فینال مقابل استقلال با محرومیت 6 ماهه از سوی کمیته انضباطی روبرو شد که 3 ماه آن اجرایی و 3 ماهش تعلیقی بود و به همین دلیل باشگاه تصمیم به قطع همکاری با او و انتخاب سرمربی جدید بود ولی حالا مجدداً تراکتوری‌ها تصمیم به همکاری دوباره با الهامی گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز