خبرگزاری کار ایران

پاکدل: خطیبی به دنبال انتقام از ماشین سازی نبود / کرونا من را قوی‌تر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۵۶۳

اولین گلزن تیم آلومینیوم اراک در لیگ بیستم ابراز امیدواری کرد این تیم به همراه رسول خطیبی به نتایج موفقی دست پیدا کند.

حامد پاکدل در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری مقابل ماشین سازی تبریز گفت: بعد از باخت مقابل نساجی یک شرایط خاصی در تیم ما حاکم شده بود که نه وضعیت قراردادها مشخص بود و نه حتی یک دست لباس مناسب داشتیم. بعد از بازی مقابل سپاهان با بازیکنان جدیدی که مدنظر کادرفنی بود با نظر باشگاه به تیم اضافه شدند تا تیم شاکله اصلی خود را پیدا کند.

او ادامه داد: بعد از حضور این بازیکنان شرایط به شکلی پیش رفت که بعد از دیدار با سپاهان همه چیز مهیا شد و سیستم ما نسبت به بازی‌های قبل تغییر کرد. بازیکنان تازه وارد شرایط تاکتیکی خوبی را رقم زدند تا در همین بازی مقابل ماشین سازی یک نتیجه دلچسب کسب کنیم.

پاکدل در خصوص اینکه گفته می‌شود نبرد رسول خطبیی با ماشین سازی، تیم سابقش، انتقامی بوده و به همین دلیل بازی پرگل شد، گفت: نه، انتقامی وجود نداشت. ما بعد از بازی برابر سپاهان یک بازی رو به رو شدی داشتیم و از نظر فوتبال تغییر سیستم دادیم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و ما در لیگ برتر نیامدیم که زنگ تفریح تیمی باشیم.

پاکدل درباره اینکه بخ عنوان اولین گلزن لیگ برتری تاریخ باشگاه آلومینیوم لقب گرفته است، گفت: باعث افتخار است و خداراشکر می‌کنم که شانس به من رو کرد و چنین آماری به نام من ثبت شده است. سال گذشته هم حساس‌ترین گل لیگ دسته اول را زدم. بازی ماقبل پایانی فصل مقابل مس کرمان بازی داشتیم که اگر مساوی می‌کردیم یا می‌باختیم، شانس صعود را از دست می‌دادیم. در آن بازی با گل از راه دوری که زدم برنده شدیم و هم امتیاز بودیم که همین گل در هفته آخر باعث شد با تفاضل گل به لیگ برتر صعود کنیم.

هافبک تیم آلومینیوم درباره اولین بازی پس از ابتلا به کرونا هم گفت: بعد از بازی مقابل نساجی علائم ابتلا به کرونا گزارش شد و به قرنطینه خانگی رفتم. خیلی خوشحالم که کرونا من را قوی‌تر کردم و با دو گل برگشتم. خداراشکر ما چون ورزشکار هستیم کرونا اذیتم نکردم و خیلی مشکل حاد نداشتم اما طبیعی بود که باید 14 روز استراحت می‌کردم. 14 روز هیچ تمرینی نداشتم و استراحت مطلق بودم که چند روزه تمرینات را فشرده انجام دادم که آماده به مسابقات برگردم.

حامد پاکدل درخصوص همکاری با رسول خطیبی گفت: من سابقه همکاری با ایشان را داشتم و مربی هستند که چگونه از یک بازیکن استفاده کنند. انضباط ایشان خاص است و کمک زیادی به بازیکنان می‌کنند تا بهترین نتایج را در کنار یکدیگر کسب کنند. امیدواریم که نتایج موفقی به دست بیاوریم و از فردا استارت کار برای بازی پیکان کار می‌شود تا یک نتیجه خوب در بازی خارج از خانه به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز