خبرگزاری کار ایران

محمدی: برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگیم / دوست ندارم فقط با پرتاب اوت دیده شوم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۴۲۰

مدافع تیم پیکان درباره عجیب‌ترین گل هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال صحبت کرد.

نادر محمدی در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری پیکان برابر گل گهر سیرجان در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: خداراشکر بازی خوبی بود و طبق تاکتیک‌هایی که آقای تارتار مشخص کرده بودند قرار بود ما در کمتر از 15 دقیقه اول بازی گلزنی کنیم. روی همین برنامه گل اول را آقای پورامینی زد و روی گل دوم هم پرتاب من باعث شد که با اشتباه حریف به گل برسیم. تمام تمرینات ما برای کسب پیروزی در این بازی انجام می‌شد و آقای تارتار هم گفته بودند که برای سه امتیاز در زمین حاضر می‌شویم.

محمدی درخصوص پرتاب دستی که انجام داد و با اشتباه حقیقی به گل منجر شد، گفت: در سالی که برای تیم امید پیکان بازی می‌کردم 4 گل به این شکل زدم و برای اولین بار نبود که چنین صحنه‌ای را می‌دیدم. در لیگ برتر اولین بار این کار را مقابل گل گهر انجام دادم و خداراشکر که به گل تبدیل شد.

او ادامه داد: آقای حقیقی دروازه‌بان بزرگی هستند و با بازیکنان خودشان تداخل زمانی داشت که نتوانست توپ را کنترل کند و توپ وارد دروازه شد. مسلما اگر توپ به دست ایشان برخورد نمی‌کرد گل نبود اما پشت ایشان رضا جبیره حضور داشت و اگر اثر نمی‌گذاشتند امکان داشت که رضا گلزنی کند.

محمدی: برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگیم / دوست ندارم فقط با پرتاب اوت دیده شوم

محمدی در پاسخ به این سوال که قصد داشت مستقیما توپ را وارد دروازه کند یا خیر گفت: نه، تاکتیک‌های ما این بود که توپ‌های با فاصله زیاد از دروازه را مستقیم به سمت دروازه ارسال کنم. توپی که از کناره‌ها باشد را مایل به سمت بازیکنان می‌فرستم. در لیگ برتر یادم نیست که چنین توپی گل شده باشد و کسی را ندیده‌ام که به این شکل ارسال توپ انجام بدهد.

بازیکن تیم پیکان درخصوص جایگاه پیکان در جدول رده بندی هم گفت: از زمانی که آقای تارتار آمده‌اند قرار شد اتفاقات فصل گذشته را از یاد ببریم و برای کسب رتبه‌های بالای جدول تلاش کنیم. برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگیم اما رسیدن به این هدف بسیار سخت است چون تیم‌های بزرگی برای رسیدن به این رتبه تلاش می‌کنند.

نادر محمدی در پایان با اشاره به اینکه به غیر از پرتاب‌های دستی تلاش دارد تا جنبه‌های مختلف حضورش در ترکیب پیکان دیده شود، گفت: دوست ندارم که فقط با اوت دیده شوم. یکی از شاخصه‌های فوتبالی من پرتاب اوت است اما علاقه دارم که با بازی درون زمین هم مورد توجه باشم. من به غیر از دفاع راست بازی در پست مدافع و هافبک میاین هم حضور داشتم و هر جایی که سرمربی در نظر داشته باشند بازی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز