خبرگزاری کار ایران

پشت صحنه جنجال تبریز

نکونام شاگرد خلف کارلوس کی‌روش (عکس)

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۳۵۰

جواد نکونام در طول هفته های اخیر یکی از چهره های خبرساز لیگ برتر بوده است.

به گزارش ایلنا، دیدار فولاد خوزستان و تراکتور در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر درحالی با نتیجه بدون گل به پایان رسید که در پایان این دیدار حواشی رخ داد که باعث جنجال در این دیدار شد.

فولادی ها معتقد بودند یکی از بازیکنان تراکتور به سرمربی شان فحاشی کرده و از طرفی هم به شدت از خطای خشن اکبر ایمانی در لب خط شاکی بودند و همین موضوع باعث کلید خوردن دعوای دقایق پایانی شده بود، منصوریان بدون ورود به صحنه دعوا به سمت جواد نکونام دویده و با بغل کردن سرمربی فولاد از حضور او در صحنه درگیری جلوگیری کرد. منصوریان که رابطه خوبی با نکونام دارد بعد از بغل کردن او، دقایقی با سرمربی فولادی ها صحبت کرده و او را به آرامش دعوت کرد.

جواد نکونام در طول هفته های اخیر یکی از چهره های خبرساز لیگ برتر بود. بخش اعظم این موضوع به اتفاقات بازی فولاد و استقلال مربوط می شود. جنب و جوش زیادی که نیمکت جوان تیم فولاد دارد، یکی از موضوعاتی بود که استقلالی ها به ویژه محمود فکری نسبت به آن انتقاد داشتند و عقیده شان این بود که نکونام و دستیارانش با رفتارهای خود نظم بازی را به هم می زنند. به دنبال این ادعاها، طی هفته گذشته دعوای رسانه ای شدیدی را شاهد بودیم. جالب اینجاست علیرضا منصوریان نیز در نشست خبری پیش از بازی اشاره ای هوشمندانه به این موضوع داشت.

او گفته بود: "فولاد با شرایط خاصی فوتبال بازی می کند و با شرایط خاصی هم تیم‌ شان را هدایت می‌ کنند که امیدوارم در ابتدا بازی بدون حاشیه ‌ای داشته باشیم.منصوریان در طول نشست چندین بار هم ابراز امیدواری کرد که بازی بدون حاشیه ای را شاهد باشیم. در جریان بازی اما شاهد جوی ملتهب روی نیمکت دو تیم بودیم. با توجه به اتفاقات هفته های گذشته اما حساسیت و توجه اصلی روی نیمکت تیم فولاد بود و در نهایت در دقایق پایانی جنجالی رخ داد که بار دیگر اعضای نیمکت فولاد در متن آن قرار داشتند. نکونام که با الگو گرفتن از کی روش، سبکی ویژه در تهییج تیمش دارد، با اتفاقاتی که در بازی با تراکتور رخ داد بار دیگر در معرض یک جنجال قرار گرفت.

نکونام شاگرد خلف کارلوس کی‌روش (عکس)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز