خبرگزاری کار ایران

آینده ربیعی تحت تاثیر عملکرد مهاجمان؛

آمار باورنکردنی مس رفسنجان: 5 هفته ناکامی در گلزنی!

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۳۲۳

تیم مس رفسنجان تا پایان هفته پنجم مسابقات لیگ برتر در گلزنی ناکام بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم مس رفسنجان در پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم سایپا رفت و دو تیم به تساوی بدون گل دست پیدا کردند. این تساوی دومین امتیاز لیگ برتری صدرنشین فصل گذشته لیگ دسته اول را به ارمغان آورد. تیم مس در پنج مسابقه گذشته به سه شکست و دو تساوی دست یافته که در هفته سوم پیش از شکست یک بر صفر مقابل تراکتور، تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک اولین امتیاز لیگ برتری را برای آنها به ارمغان آورده بود.

بازیکنان تحت هدایت محمد ربیعی تا به امروز آمار عجیبی از خود برجای گذاشته‌اند و به غیر از عدم گلزنی در دو دیداری که موفق به کسب امتیاز شده‌اند همینطور در سه شکستی که مقابل تیم‌های استقلال تهران، گل گهر سیرجان و تراکتور داشته‌اند هم در گلزنی ناکام بوده‌اند! آمار عجیب و غریب از تیم مس در حالی رقم خورده است که حتی تیم ماشین سازی در حال حاضر به عنوان قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر با وجود اینکه 10 گل دریافت کرده اما دو گل به ثمر رسانده است و از این حیث آمار بهتری از تیم مدعی ربیعی در اختیار دارد.

فراز امامعلی،  محمد قاضی، رحیم زهیوی، مجتبی محبوب مجاز، حسین قنبرپور، بهرام رشید فرخی، علی علیزاده و سجاد عسگری بازیکنانی هستند که تیم مس به عنوان مهاجم در فصل جاری از حضورشان بهره می‌برد اما این بازیکن در کنار یکدیگر تا به امروز حتی یک گل هم به ثمر نرسانده‌اند.

محمد ربیعی به عنوان سرمربی مس امیدوار است شاگردانش در بازی‌های آینده بتوانند این مشکل را برطرف کنند. او در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر سایپا گفت:" مطمئنم که این ریتم و روند بازی تیم ما در مسیر گل نخوردن خوب بود. ما در دو بازی خارج از خانه، دو نتیجه تساوی مقابل آلومینیوم و سایپا کسب کردیم که با توجه به نتایجی که هر دو تیم در بازی‌های خانگی‌شان در هفته‌های قبل و این هفته گرفتند نشان می‌دهد که تساوی‌های ارزشمندی مقابل آلومینیوم و سایپا کسب کردیم. اطمینان دارم که به گل هم خواهیم رسید و بچه‌های خط جلوی ما خوب بازی می‌کنند و قطعاً روی گلزنی بیشتر کار خواهیم کرد تا ان‌شاءالله روزهای خوبی برای تیم‌مان بسازیم."

مس در چهار هفته آینده بازی‌هایی را پیش رو دارد که مطمئنا آسان نخواهند بود و نتایج رقم خورد در آن بازی‌ها می‌توانند حتی سرنوشت این تیم پیش از فرا رسیدن پایان نیم فصل اول را دستخوش تغییر کند. مس در هفته آینده میزبانی از نفت مسجد سلیمان که به تازگی سپاهان اصفهان را از پیش رو برداشت برعهده دارد و پس از آن باید در سه بازی خارج از خانه به میدان برود.

نساجی مازندران، پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان که در حال حاضر در نیمه بالای جدول قرار دارند به ترتیب رقبای تیم مس رفسنجان در هفته‌های هفتم، هشتم و نهم هستند که مسلما حریف آسانی برای نارنجی پوشان نخواهند بود. عدم نتیجه گیری در این بازی‌ها می‌تواند تیم مس را در رده‌ای که در اختیار دارد حفظ کند و فاصله آنها با سایر رقبا در تصمیم گیری مدیران باشگاه برای ادامه همکاری با کادرفنی فعلی را هم دگرگون کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز