خبرگزاری کار ایران

زاهدی: در پرسپولیس به من بازی نمی‌رسید و مجبور به جدایی شدم/ بازگشت به فوتبال ایران بازگشت به عقب است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۲۵۶

مهاجم ایرانی المپیک دونتسک در مورد شرایطش در این تیم و همچنین پیشنهاداتش برای بازگشت به ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، شهاب زاهدی در گفتگویی تصویری با برنامه فوتبال برتر در مورد حضورش در فوتبال ایسلند و دلایل جدائیش از پرسپولیس صحبت هایی را مطرح کرد.

زاهدی در این گفتگو در مورد تیم المپیک دونیتسک گفت: تیم ما متعلق به شهر دونتسک است ولی به دلیل شرایطی که کشور اوکراین به خاطر مسائل مربوط به کرونا دارد، تیم ما کلا راهی شهر کیف شده است .

وی در مورد عملکردش در لیگ امسال اوکراین و گلزنی در این هفته گفت: خدا را شکر شرایط تیم ما امسال نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر است. چون در فصل گذشته تقریبا نیم فصل اول را به طور کامل از دست دادیم و شرایط خیلی سخت شده بود. ولی در لیگ امسال به خاطر اینکه توانستیم غالب تیم را حفظ کنیم و بازیکنان اصلی تیم باقی ماندند و کادرفنی نیز عوض نشد، شرایط تیم بهتر شد و باعث شد تیم به جایگاه خوبی برسد و عملکرد من تا به اینجا خوب بوده و سعی می کنم این شرایط را حفظ کنم.

زاهدی در مورد شرایط رسیدن از لیگ ایسلند به شرق آسیا و حضور در لیگ اوکراین گفت: زمانی که من در پرسپولیس بودم، خیلی بازی نکردم و شرایط سخت بود چون تیم خیلی آماده بود و به نظر من یک سری دلایل باعث شد من نتوانم توانایی هایم را نشان دهم به همین دلیل تصمیم گرفتم به جایی انتقال پیدا کنم که عملکرد فنی تعیین کننده این مسئله باشد که من می توانم بازی کنم یا نه.

او ادامه داد: به همین دلیل فوتبال در اروپا را انتخاب کردم. شرایط خیلی سختی بود و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم و خیلی جاها اذیت می شدم و دوست داشتم به هدفی که تعیین کرده ام برسم و خدا را شکر در ایسلند شرایط خوبی را طی کردم و به شرق آسیا و کره جنوبی رفتم و به دلیل اتفاقات و اشتباهم در زمان حضور در پرسپولیس قراردادم را فسخ کردم. من تلاش کردم و به جای بهتر، در زمان بهتر و در یک مکان بهتر توانستم به آن چیزی که همیشه برایش تلاش کرده بودم برسم.

زاهدی در مورد پیشنهادهایش گفت: من از دیناموکیف و تیم اللهیار نیز پیشنهاد جدی داشتم اما مسئله اصلی رضایت نامه من بود. من اول فصل از پرسپولیس، سپاهان و تیم های دیگر ایرانی پیشنهاد داشتم. اما اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم، بازگشت به فوتبال ایران، بازگشت به عقب حساب می شد و دوست داشتم هدف هایم در فوتبال اروپا را دنبال کنم.

وی در مورد مقایسه تیم خودش با اللهیار صیادمنش که کدام تیم قوی تر است گفت: فکر کنم تیم ما بالاتر است چون بازی به خاطر کرونا لغو شد و هر دو تیم چند بازیکن کرونایی داشتند و توافقاتی که بین دو تیم صورت گرفت، باعث شد این دیدار کنسل شود.

وی در مورد شرایط آب و هوایی در کشور اوکراین گفت: قبل از اینکه من به ایسلند بروم یک نیم فصل در تبریز بودم و دقیقا آن زمان، اوج سرمای تبریز بود و یک جورایی من را برای آب و هوای ایسلند آداپته کرد ولی حقیقتا چون من در طول بازی تمرکز می کنم، هوا بر روی من تأثیری ندارد ولی در تمرینات خیلی اذیت می شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز