خبرگزاری کار ایران

تیکدری: چون ما تراکتور هستیم داورها با ما اینطور رفتار می‌کنند/ هیچ تیمی به اندازه ما از ویروس کرونا ضربه نخورده است/ با برد فولاد می‌توانستیم از لحاظ جدولی شرایط خوبی پیدا کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۲۴۶

مدافع تراکتور می‌گوید اشتباهات داوری مثل بازی های قبل مانع برتری آنها مقابل فولاد شده است.

مهدی تیکدری روز گذشته پس از پشت سر گذاشتن بیماری کرونا و چند هفته غیبت در ترکیب اصلی تراکتور توانست دقایقی در نیمه دوم برای این تیم به میدان برود و در همان دقایق اندک هم عملکرد خوبی داشت و چند حرکت مثبت برای تیمش انجام داد.

تیکدری در گفتگو با ایلنا در خصوص بازی مقابل فولاد اظهار داشت: من فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی انجام دادیم. هم ما موقعیت رسیدن به گل را داشتیم و هم تیم فولاد و از این نظر بخواهیم حساب کنیم شاید مساوی نتیجه عادلانه‌ای باشد ولی متاسفانه بازهم مثل اکثر بازی‌های این فصل تا اینجای کار از اشتباهات داوری ضربه شدیدی خوردیم. هم در صحنه‌ آفساید و هم خطای هند محوطه جریمه داور اشتباه تاثیرگذار در نتیجه بازی داشت.

وی افزود: همانطور که گفتم این اولین بار نیست و در بازی‌های قبلی هم اشتباهات داوری به ما ضربه زده است. شما نگاه کنید این هفته گل گهر باخت، استقلال مساوی کرد و مدعیان بالای جدول اکثرا امتیاز دادند و بهترین فرصت برای ما بود که با بردن فولاد خودمان را در جدول بالا بکشیم و به صدر نزدیک کنیم ولی اشتباهات داوری مانع ما شد و خیلی راحت می‌گویند اشتباه شده است ولی همین اشتباه 2 امتیاز از تیم ما گرفت و آخر فصل این امتیازات جمع شود می‌بینید چقدر تاثیرگذار است. واقعاً نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتد و با خودم می‌گویم شاید چون تراکتور هستیم داورها با ما اینطور برخورد می‌کنند.

مدافع تراکتور در مورد نتایج این تیم در 5 هفته ابتدایی لیگ گفت: متاسفانه نتایج در حد انتظار نبوده و این را قبول دارم ولی باید در نظر بگیرید که هم باشگاه و هم تیم تغییرات زیادی داشته و از مدیریت گرفته تا سرمربی و تعداد زیادی از بازیکنان تغییر کردند و این تغییرات به زمان نیاز دارد. اتفاقاً الان که 5 هفته را پشت سر گذاشتیم از این به بعد عیار واقعی تیم ها مشخص می‌شود و مدعیان، تیم‌های وسط جدول و تیم‌هایی که باید برای بقا بجنگند کم کم چهره خودشان را نشان می‌دهند.

تیکدری در مورد اینکه تراکتور و منصوریان بابت نتایج تحت فشار قرار گرفتند و حتی صحبت از اولتیماتوم و تغییر سرمربی بود هم توضیح داد: فشار برای نتیجه گیری در تیمی مثل تراکتور که چند میلیون هوادار عاشق دارد طبیعی است و هواداران پرشور همیشه از ما برد می‌خواهند و حق هم دارند. در مورد اولتیماتوم و تغییر سرمربی من به عنوان یک بازیکن نمی‌توانم نظری بدهم و این موضوعی است که بین باشگاه و خود آقای منصوریان است ولی ما که داخل تیم هستیم چنین چیزی احساس نکردیم که به ایشان اولتیماتوم داده شده باشد و فکر نمی‌کنم این خبر صحت داشته باشد.

وی در مورد زیانی که کرونا به تراکتور زد و چند بازیکن از جمله خودش و مسعود شجاعی در اختیار تیم نبودند گفت: بله درست است. حالا خودم که هیچ ولی آقا مسعود یکی از ستون های تیم هستند و بود و نبودش در زمین چه از لحاظ فنی چه از لحاظ روحی و روانی تاثیر زیادی روی روند تیم ما دارد و از نبودش در این هفته‌ها واقعاً ضربه خوردیم و مهم‌تر از همه اینها نبود هوادارانمان در بازی‌ها است. چیزی که تراکتور را از بقیه تیم‌ها متمایز می‌کند هوادارانش هستند و وقتی پرشورها نباشد چه فرقی می‌کند در تبریز بازی کنیم یا در یک شهر دیگر. اتفاقا تیم‌های دیگر از خدایشان است که می‌آیند تبریز و بدون تماشاگر مقابل ما بازی می‌کنند و می‌روند. امیدوارم هرچه زودتر شرایطی فراهم شود که بتوانیم مقابل هوادارانمان بازی کنیم.

مدافع تراکتور در مورد دربی تبریز در هفته آینده هم خاطرنشان کرد: دربی تبریز شرایطش با بقیه بازی‌ها متفاوت است. الان نباید نگاه کرد که ماشین سازی این هفته یک شکست سنگین داشته و اتفاقا این نتیجه باعث می‌شود انگیزه بیشتری برای جبران بگیرند. این حرف و حدیث‌هایی هم که در مورد دربی تبریز مطرح شده و می‌گویند دو تیم تبانی می‌کنند به قدری حرف زشتی است که نباید در موردش صحبت شود. نتیجه دو بازی فصل قبل به خوبی نشان می‌دهد که این صحبت ها بی اساس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز