خبرگزاری کار ایران

محمدی: از حقوق باشگاه پیکان در پرونده واسعی دفاع می‌کنیم / نتیجه بازی گل گهر نشان داد ضد فوتبال نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۲۱۵

مدیرعامل باشگاه پیکان درخصوص پرونده شکایت از سعید واسعی به فدراسیون فوتبال و برتری شاگردان مهدی تارتار برابر گل گهر سیرجان صحبت کرد.

اکبر محمدی در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری تیم پیکان تهران مقابل گل گهر سیرجان در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: به بازیکنان، اعضای تیم و کادرفنی تبریک و خسته نباشید می‌گویم چرا که در یک بازی شش امتیازی به برتری دست پیدا کردند و کیفیت بالای تیم را نشان دادند. این نتیجه به وضوح نشان داد که ما ضد فوتبال نیستیم و همه چیز مشخص است که بازیکنان ما به دنبال نتیجه گیری هستند.

او ادامه داد: بازیکنان رفته رفته زیر نظر کادرفنی به هماهنگی بیشتری دست پیدا می‌کنند و مسلما با حضور بیشتر در کنار هم می‌توانند نتایج درخشانی را رقم بزنند.

محمدی در پاسخ به این سوال که برای پیروزی مقابل تیم گل گهر بازیکنان این تیم پاداش دریافت می‌کنند یا خیر گفت: ما در یک بازی شش امتیازی به برتری دست پیدا کردیم که در نیمه دوم هم سه موقعیت گل مسلم داشتیم. مطمئنا این کیفیت تیم ما را نشان می‌دهد و حتما پاداش شایسته‌ای به اعضای تیم اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل باشگاه پیکان همچنین درخصوص حکم محرومیت سعید واسعی، بازیکن سابق پیکان که در تراکتور حضور دارد گفت: در حال حاضر حکمی به ما ابلاغ نشده است و اگر حکمی ابلاغ شود مطئمنا از حق و حقوق باشگاه دفاع خواهیم کرد. با تمام توان از حقوق باشگاه پیکان دفاع می‌کنیم و این پیروزی هم نتایج حمایت‌های مدیریت ارشد کارخانه ایرانخودرو است که امیدواریم همیشه ادامه‌دار باشد و تیم روند موفقیت آمیزی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز