خبرگزاری کار ایران

ربیعی: سایپا نتیجه ثباتش را گرفته است/ بازیکنانم جانانه جنگیدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۰۷۷

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: سایپا نتیجه ثبات خود را با داشتن تیم خوب و مربی جوان گرفته است

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی پس از تساوی بدون گل مس رفسجان مقابل سایپا اظهار داشت: امروز قبل از اینکه برای بازی به ورزشگاه بیاییم یاد سال‌های 86 تا پایان 91 افتادم که در باشگاه سایپا بودم و خوشحالم که جواب بردباری خود را امروز با داشتن این مربی جوان و این تیم خوب گرفتند. نتیجه ثبات شان داشتن تیم خوب سایپا است. به بازیکنان خودم هم که جانانه در این زمین که بارندگی زیاد شده بود، جنگیدند و دویدند. 

وی ادامه داد: بدون تعارف اگکر بخواهیم بگوییم 30 دقیقه آخر بازی از هر نظر متعلق به مس رفسنجان بود. از هر نظر چیره شده بودیم و باز هم همانند هفته گذشته دچار بدشانسی در ضربات آخر شدیم. به شرف بازیکنان درود می‌فرستم که در این شرایط سخت کار می‌کنند و مطمئنا پشت این تلاش ها نتیجه هم خواهد بود.

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد: در هفته گذشته به خاطر تعویق بازی سپاهان و تراکتور، بازی ما یک روز با تراکتور با تاخیر برگزار شد و برهمین اساس سایپا یک روز بیشتر استنراحت کرده بود. دوباره باید روز شنبه باید با نفت مسجد سلیمانی بازی کنیم که باز هم یک روز استراحت بیشتری نسبت به ما خواهد داشت. با این شرایط ما زمان کمتری برای ریکاوری داریم.

وی ادامه داد: یک ایراد هم خود ما داریم که از چمن طبیعی به مصنوعی می‌رویم و برعکس. کسانی که علم فیزیولوژی دارند، می‌دانند که این کار تاثیرات خودش را دارد و یکی از آنها دو تعویض اجباری در بازی امروز  بود. البته نفرات جایگزین هم خوب بودند و می‌توانستیم برنده باشیم و مطمئنا روند مان بهتر خواهد شد و دو تساوی خارج از خانه مقابل آلومینوم و سایپا ارزشمند خواهد بود. این مسیر گل نخوردن را خوب دنبال می‌کنیم و حتما در گلزنی هم بهتر خواهیم شد.

ربیعی در خصوص عملکرد داوری بازی گفت: اتفاقات در جریان بازی خاص است. این را به دلیل تجربه سال‌ها می‌دانیم که داوری در این زمین های لغزنده چقدر سخت است. با وجود داور جوان بود و برای اولین بار در لیگ برتر سوت می‌زد، اما خیلی مسلط کار کرد. در یک صحنه احساس می‌کنم بازیکن سایپا هنگام چرخش بازیکن ما پایش روی پای تکیه گاه او گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز