خبرگزاری کار ایران

بازیکنان مطرحی که نویدکیا اعتقادی به آنها ندارد؛

ستاره‌های نیمکت نشین در جمع طلایی پوشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۸۷۶

بازیکنانی که در فصل جدید فرصت بازی در سپاهان را پیدا نمی‌کنند می‌توانستند در هر تیم دیگر لیگ برتری ستاره تیم باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان تن به شکست سنگین 3 بر یک داد و حاصل کار این تیم در 5 بازی 2 پیروزی، یک تساوی و دو شکست بود که آنها را با 7 امتیاز در میانه جدول قرار داده است (نتایج دیدارهای امروز می‌تواند جایگاه این تیم را پایین تر ببرد).

سپاهان که لیگ بیستم را با حضور محرم نویدکیا روی نیمکت آغاز کرده است، یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های این فصل از رقابت‌هاست که باعث شده دست سرمربی در چینش نفرات مورد نظرش باز باشد و تا اینجای کار با توجه به سلیقه خاص سرمربی سپاهان در چینش نفراتش، ستاره‌های پرشماری در این تیم حضور دارند که تا کنون به آنها بازی نرسیده یا دقایق کمی برای این تیم به میدان رفته اند که به معرفی آنها می‌پردازیم:

 

دانیال اسماعیلی فر

اخبار تایید نشده، دانیال اسماعیلی‌فر را گران ترین بازیکن فصل نقل و انتقالات می‌دانند که با وجود پیشنهادات نجومی از تراکتور و پرسپولیس در نهایت سر از این تیم در آورد و به چشم شاه ماهی نقل و انتقالات به او نگاه می‌شد ولی وی تنها در هفته نخست مقابل گل گهر در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و بعد از آن در 4 بازی بعدی به عنوان یار تعویضی در نیمه دوم برای تیمش وارد زمین شد. شاید اسماعیلی فر در حال حاضر از رد پیشنهاد پرسپولیس و یحی گل محمدی به اعتقاد ویژه ای به بازی او دارد پشیمان شده باشد.

 

عزت اله پورقاز

یکی از ستون های اصلی و ستاره‌های سپاهان در دو فصل گذشته بود و تا قبل از مصدومیتش او را حتی شایسته حضور در ترکیب اصلی تیم ملی می‌دانستند. خیلی ها عقیده دارند مصدومیت پورقاز و نبودش در دیدارهای پایانی فصل گذشته سپاهان از عوامل اصلی افت نتایج این تیم بود. به هر حال پورقاز هم از آن دسته نفراتی است که بعد از هفته نخست و شکست سنگین مقابل گل گهر به نیمکت ذخیره ها تبعید شد.

 

شایان مصلح

او مجبور بود فصل قبل در نبود بازیکنان دفاع میانی سپاهان در این پست غیر تخصصی برای تیمش به میدان برود ولی با آمدن نویدکیا در چند بازی پیش از شروع فصل به عنوان مدافع چپ بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشته و به نظر می‌رسید در لیگ بیستم موقعیت خوبی در جمع طلایی پوشان داشته باشد ولی نویدکیا با قرار دادن نورافکن در پست دفاع چپ تا کنون تنها در بازی اخیر مقابل نفت مسجد سلیمان برای دقایقی به شایان بازی داده است و یکی از بهترین مدافعان چپ فوتبال ایران در 5 بازی تنها 6 دقیقه فرصت بازی پیدا کرده است.

 

مهدی ترکمان

فصل گذشته با درخشش در ترکیب پارس جم در نیم فصل نخست نگاه ها را به خود خیره کرد و در پنجره زمستانی راهی سپاهان شد و عملکرد خوبی هم در این تیم داشت. او در شرایطی به سپاهان آمد که شایان مصلح و سعید آقایی در این پست حضور داشتند و چالش سنگینی را پذیرفت ولی توانست جایی در ترکیب تیم برای خودش دست و پا کند. ترکمان تا کنون حتی یک دقیقه هم برای سپاهان در فصل جدید بازی نکرده و حتی نامش در فهرست 18 نفره هم قرار نمی‌گیرد تا یک استعداد ناب در این تیم در حال سوختن باشد.

 

مهدی کیانی

هافبک دفاعی دو فصل اخیر سپاهان که در پایان لیگ هجدهم بهترین هافبک فصل شناخته شد و فصل قبل هم از ستون‌های اصلی سپاهان بود حالا کمتر فرصت بازی پیدا می‌کند. کیانی در فصل نقل و انتقالات به دنبال جدایی از جمع طلایی پوشان بود ولی باشگاه در مذاکره با رضا اسدی و علی کریمی به نتیجه نرسید تا به این بازیکن اجازه جدایی ندهد. کیانی در هفته های اول و پنجم در ترکیب تیمش حضور داشته که با دو شکست سنگین 3 گله این تیم همراه بود و در دو بازی دیگر به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و مقابل تراکتور هم اصلاً فرصت بازی پیدا نکرد.

 

رسول نویدکیا

فصل گذشته بابت عدم استفاده از رسول نویدکیا توسط امیر قلعه‌نویی، انتقادات زیادی به سرمربی سپاهان وارد شد و خود این بازیکن هم که از نیمکت نشینی راضی نبود به دنبال جدایی و حتی خداحافظی از فوتبال افتاد. با این حال به نظر می‌رسید رسول با آمدن برادرش محرم به عنوان سرمربی جایگاه بهتری در تیم پیدا کند ولی او تا کنون فقط یک بار به عنوان یار تعویضی دقایقی فرصت بازی پیدا کرد و بعضاً حتی در فهرست 18 نفره تیم هم جایی ندارد.

 

رضا میرزایی

میرزایی که از محصولات آکادمی سپاهان است و محبوبیت خاصی بین هواداران این تیم دارد در دیدارهای ابتدایی با حضور نویدکیا عملکرد خوبی داشت و اوج کارش در بازی با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا بود که حتی در بین برترین های هفته آسیا هم قرار گرفت ولی در لیگ تا اینجای کار به او بی توجهی شده است. او تا کنون در 3 بازی یار تعویضی تیمش بوده و در 2 بازی دیگر حضور نداشته و هرگز رنگ ترکیب اولیه را ندیده است.

 

رضا دهقانی

دیگر محصول آکادمی سپاهان هم وضعیتی مثل میرزایی و حتی بدتر از او در این تیم دارد. دهقانی فصل قبل عملکرد خوبی در ترکیب نساجی داشت و در پست های مختلف فاز هجومی تیم حضور پیدا کرد و نمایش قابل قبولی داشت ولی در سپاهان حتی در فهرست 18 نفره هم قرار نمی‌گیرد. دهقانی که به ظاهر از وضعیت خودش ناراضی است از همین الان صحبت از تمایلش برای جدایی در نیم فصل به گوش می‌رسد.

 

محسن الغسانی

بازیکن دونده و تکنیکی عمانی که نیم فصل دوم لیگ قبلی به سپاهان آمد همانطور که نویدکیا وعده داده بود جایی در جمع نفرات این تیم در فصل جدید ندارد و بعضاً روی نیمکت این تیم قرار می‌گیرد و فرصت بازی پیدا نمی‌کند. او یکی از سه بازیکن خارجی سپاهان در فصل جدید است ولی بعید است تا پایان فصل هم به او فرصت چندانی برسد.

 

کی‌روش استنی

آقای گل لیگ هجدهم و بهترین گلزن سپاهان در لیگ نوزدهم در فصل جدید جایی در ترکیب سپاهان و تفکرات محرم نویدکیا ندارد و تبدیل به یک نیمکت نشین تمام عیار شده و در دیدار اخیر تیمش حتی در فهرست 18 نفره هم قرار نداشت. خیلی ها عقیده دارند در بازی با نفت مسجد سلیمان که وضعیت چمن خوبی نداشت روی آوردن به بازی مستقیم و استفاده از نیروهایی مثل استنلی که در بازی هوایی تخصص دارند می‌توانست کارگشا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز