خبرگزاری کار ایران

در غیاب غفوری، اسماعیلی و احتمالا حسینی

کاپیتان استقلال مقابل صنعت نفت کیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۶۱۸

در غیاب کاپیتان‌های اصلی تیم استقلال برابر صنعت نفت آبادان این امکان وجود دارد یکی از سه بازیکن باتجربه تیم این وظیفه حساس را برعهده داشته باشند.

به گزارش ایلنا، استقلال در حالی برای بازی هفته پنجم مقابل صنعت نفت آبادان آماده شده است که مصدومیت‌ها برای این تیم شرایط عجیبی را رقم زده است و این تیم باید با غیبت 5 بازی اصلی‌اش مقابل طلایی پوشان آبادانی صف آرایی کند.

به غیر از فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی و همینطور شیخ دیاباته که مشخص بود برای این مسابقه در اختیار کادرفنی نیستند بازی در زمین ناهموار پیکان برای استقلال دو مصدوم دیگر هم به ارمغان آورد. مسعود ریگی و وریا غفوری دو بازیکن دیگری هستند که با بدشانسی دچار آسیب دیدگی شده و فعلا در اختیار کادرفنی نیستند. 

غیبت وریا غفوری و فرشید اسماعیلی که برحسب تجربه و مدت زمان حضور در استقلال واجد شرایط بستن بازوبند کاپیتانی هستند، موجب می‌شود با احتمال نیمکت نشینی سیدحسین حسینی در بازی مقابل صنعت نفت یک بازیکن برای اولین بار بازوبند کاپیتانی تیم را در اختیار داشته باشد؛ اتفاقی که پیش از این شاهدش نبودیم چون فصل پیش حتی در غیاب اسماعیلی و غفوری، حسینی در چارچوب دروازه حضور داشت تا این وظیفه را برعهده داشته باشد.

برای بازی صنعت نفت مهدی قایدی، فرشید باقری و داریوش شجاعیان سه بازیکنی هستند که در صورت فیکس بازی کردن محمدرشید مظاهری می‌توانند برای اولین بار بازوبند کاپیتانی را در اختیار داشته باشند. هیچ یک از این بازیکنان تا به امروز چنین وظیفه‌ای را تجربه نکرده‌اند و باید منتظر ماند و دید محمود فکری این بازوبند را به کدام یک از این بازیکنان اعطا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز