خبرگزاری کار ایران

ریکانی شانس اول گلزنی صنعت نفت؛ آر‌پی‌جی زن علیه استقلالی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۶۱۳

آقای گل مسابقات لیگ بیستم امروز در بازی خارج از خانه به همراه صنعت نفت آبادان مقابل استقلال تهران صف آرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم صنعت نفت آبادان در پنجمین بازی از لیگ بیستم عصر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم استقلال تهران خواهد رفت. صنعت نفت با ایستادن در رتبه ششم جدول رده بندی با کسب سه امتیاز در بازی برابر استقلال می‌تواند تا رتبه دوم جدول رده بندی هم صعود کند.

صنعت نفت این فصل پس از جدایی عیسی آل کثیر و اکثر بازیکنان فصل گذشته‌اش همانند تیم دراگان اسکوچیچ مدعی ظاهر نشده است اما آنها امیدوار هستند با بازیکنی که به تازگی برای آنها نقش یک ستاره را بازی می‌کند این فصل به نتایج موفقی دست پیدا کنند.

طالب ریکانی 30 ساله که تک گل بازی هفته قبل مقابل ذوب‌ آهن را به ثمر رساند تا به اینجای فصل رکن اصلی نتیجه گیری طلایی پوشان بوده است. کاپیتان صنعت نفت که تنها در بازی هفته دوم برابر پرسپولیس موفق به گلزنی نشده در بازی هفته اول مقابل پیکان گل برتری تیمش را از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند.

او در هفته سوم هم به گلزنی از روی ضربه پنالتی روی آورد اما این بار گلش سه امتیازی نبود؛ باز کردن دروازه حریف در این مسابقه همبازیانش را از شکست فراری داد و آنها به تساوی ارزشمند یک بر یک مقابل شهرخودرو مشهد دست پیدا کردند. ریکانی در بازی ذوب آهن هم ترک عادت نکرد و از روی ضربه پنالتی تک گل بازی مقابل ذوب آهن را ثبت کرد تا سه امتیاز دیگر را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

بازیکن باتجربه ترکیب تحت هدایت سیروس پورموسوی که این فصل به جای هافبک نقش مهاجم دوم یا سایه تیمش را بازی می‌کند به واسطه شوت‌های دقیق و محکمی که پیش از این به ثمر می‌رساند از سوی طرفداران آبادانی به آرپی‌جی‌زن ملقب شده است و امروز در ورزشگاه آزادی شانس اول تیمش برای گلزنی است.

ریکانی که فصل گذشته در بازی رفت و برگشت مقابل استقلال تیمش موفق به گلزنی نشده و در مجموع هم 7 گل دریافت کرد مسلما امروز انگیزه فراوانی خواهد داشت تا برای تداوم آمار رو به رشدش در لیگ بیستم و از طرف دیگر انگیزه شخصی برای جبران شکست‌های قبلی پا به میدان بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز