خبرگزاری کار ایران

رحمان رضایی: اگر با رحمان رضایی مشکل دارید رک و راست بگویید/ آلوده بازی‌های پشت پرده نخواهم شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۵۸۸

سرمربی ذوب آهن از اتفاقات رخ داده برای تیمش در جریان بازی با شهر خودرو گلایه مند است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن امروز در نهایت پس از مخالفت سازمان لیگ با تعویق زمان دیدار با شهر خودرو مجبور شد با وجود 19 کرونایی و با تنها 14 بازیکن به مصاف حریف مشهدی برود و نتیجه را با 2 گل واگذار کند. رحمان رضایی که بارها پیش از بازی هم اعتراض خودش را به شرایط اعلام کرده بود حالا عقیده دارد علاوه بر شرایط نامناسب، تیمش قربانی اشتباهات داوری هم بوده است.

رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص بازی مقابل شهرخودرو و شرایط خاص این دیدار اظهار داشت: در رابطه با کمبود بازیکن و عدم حضور تعداد زیادی از بازیکنان مان در بازی با شهر خودرو به تفصیل در کنفرانس خبری بعد از بازی صحبت کردم و در این رابطه حرف دیگری ندارم اما پس از این دیدار و در آرامش کامل چندین بار فیلم بازی را بازبینی کردم با تعدادی از کارشناسان داوری هم مشورت کردم اکثریت کارشناسان داوری بر این عقیده بودند که خطایی روی بازیکن شهر خودرو در محوطه جریمه صورت نگرفته و برخوردی انجام نشده و باز هم داور به اشتباه برای ما اعلام پنالتی کرده است .

وی افزود: دیگر نمی دانم چه کاری باید انجام دهیم به کجا شکایت کنیم مشکلمان را با چه کسی در میان بگذاریم. اگر با رحمان رضایی، باشگاه ذوب آهن  و یا هر کس دیگری مشکل دارند بیایند رک و راست بگویند. اما این نکته را متذکر شوم آلوده بازی های پشت پرده نخواهم شد تاکنون ۵ هفته از مسابقات لیگ برتر سپری شده که در تمام هفته ها حداقل یک اشتباه تاثیرگذار داوری برای ما رخ داده است. امیدوارم بالاخره یک نفر در فدراسیون فوتبال و کمیته داوران جوابگوی این اشتباهات باشد. وقتی اشتباهات پشت سر هم و در همه بازی ها برای یک تیم رخ دهد شائبه های زیادی را ایجاد می کند امیدواریم نتایج مسابقات فوتبال در زمین بازی رقم بخورد.

سرمربی ذوب آهن در پایان گفت: بعید می‌دانم در ادامه هم شرایط تفاوتی بکند و فکر می‌کنم لیگ را باید در همین وضعیت به پایان برسانیم و انتظاری از  بهبود شرایط نداشته باشیم و تا هفته پایانی آماده هر اتفاقی علیه ذوب آهن باشیم. ای کاش دلیل این مسائل را می‌دانستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز