خبرگزاری کار ایران

عبداللهی: به دنبال کسب سه امتیاز برابر ماشین سازی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۵۶۱

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از آمادگی تیمش برای دیدار با ماشین سازی تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا،حمید عبداللهی در نشست خبری پیش از این دیدار در جمع خبرنگاران ضمن خوشامدگویی به تیم ماشین سازی اظهار کرد: تیم ماشین‌سازی را یک تیم خوب دیدیم که بازیکنان جوانی دارد، ماشین سازی یک تیم ریشه‌دار است. چند بازی گذشته آنها و بازی های خودمان را آنالیز کرده و روی نقاط ضعف خودمان کار کرده ایم. امیدواریم بتوانیم خیلی زود نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و بر روی نقاط ضعف و قوت ماشین سازی هم شناخت داریم.

وی افزود: بعد از نتایج بسیار خوبی که رسول خطیبی در نیم فصل اول سال گذشته در ماشین سازی کسب کرد و بعد از رفتن این مربی، تیم شرایط خوبی نداشت ولی خوشبختانه در نهایت توانستیم این تیم ریشه دار را در لیگ برتر نگهداریم.

عبداللهی گفت: امیدواریم فردا یک بازی خوب را شاهد باشیم و هر دو تیم به مسائل فنی فکر کنند تا بتوانیم یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم و بازی با موفقیت همراه باشد. برای ما همه بازی‌ها حکم فینال دارد و رسول خطیبی طوری کار کرده است که در عین رفاقت، رقابت بازیکنان هم روز به روز بیشتر می‌شود و نظم تیمی ما بیشتر خواهد شد. امیدواریم فردا هر دو تیم ارائه گر یک فوتبال خوب باشند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان گفت: ما برای موفقیت باید بجنگیم و با امتیاز از زمین خارج شویم و امیدوارم سه امتیاز این بازی سهم ما باشد؛ البته مرتضی آقاخان و محمد ایرانپوریان را به دلیل مصدومیت در این بازی نخواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز