خبرگزاری کار ایران

مهدی رحمتی: ما تابع سازمان لیگ هستیم/ نگران کرونا گرفتن بازیکنانم نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۵۴۶

سرمربی جوان شهرخودرو از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایلنا، سیدمهدی رحمتی بعد از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: در وهله اول اینکه برای بازیکنان ذوب آهن آرزوی سلامتی می‌کنم. می‌دانم رحمان رضایی مربی جوان است و تیم جوانی دارد و من هم مربی جوانی هستم. شرایط‌مان تقریبا یکی است. ما تابع تصمیم سازمان لیگ بودیم. همانطور که شرایط بازی ما با پیکان را دیدید. یک روز بازی ما عقب افتاد بازیکن سرباز داشتیم و درخواست کردیم که زمان بازی ما با نفت آبادان یک روز عقب بیفتد اما موافقت نشد. طبق قانون بازی کردیم. امروز هم طبق قانونی که به باشگاه‌ها ابلاغ شد بازی کردیم. امیدوارم بازیکنان ذوب آهن هرچه سریع‌تر سلامتی خود را به دست بیاورند.

وی با اشاره به باخت ۳ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما مستحق سه بر صفر نبودیم. فکر می‌کنم روز تیم ما نبود. در آن بازی توانستیم پاس‌های زیادی به هم بدیم و مالکیت توپ را داشته باشیم و پرسپولیس را کنترل کنیم و به اهداف‌مان فکر کنیم اما شرایط ما همین است. خدا را شکر امروز در اصفهان نتیجه خوبی در خانه از خانه گرفتیم. خدا را شکر توانستیم از این امتحان سربلند بیرون بیاییم.

رحمتی در مورد اینکه نگران نیست بازیکنان تیمش کرونا گرفته باشند زیرا برخی از بازیکنان ذوب آهن ممکن است ناقل باشند، عنوان کرد: نگران نیستیم  ما با ۷ بازیکن کرونایی لیگ را شروع کردیم این شرایط را  تجربه کرده‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز