خبرگزاری کار ایران

حسینی: برای بردن سپاهان هم‌قسم شده بودیم/به شرف بازیکنان درود می‌فرستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۵۳۳

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برای بازی با سپاهان هم‌قسم شده بودیم و می دانستیم با قدرت تیمی بچه های مان می‌توانیم از پس هر تیمی بربیاییم.

به گزارش ایلنا،مجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی نفت مسجد سلیمان مقابل سپاهان که با برتری سه بر یک شاگردانش به پایان رسید، اظهار داشت: این پیروزی را به مردم شریف مسجد سلیمان تبریک می‌گویم و امیدوارم با این برد مقداری دل آنها را شاد کرده باشیم. تیم ما برای بازی با سپاهان هم‌قسم شده بود و می‌دانستیم با قدرت تیمی بچه های‌مان می‌توانیم از پس هر تیمی بربیاییم.

وی افزود: خدا را شکر برنامه های ما خوب جلو رفت و خدا هم کمک کرد. باید به بازیکنانم که با دل و جان برای تیم نفت زحمت کشیدند، تبریک بگویم. باید به شرف تمام این بچه ها که با حداقل قرارداد و امکانات اینگونه در زمین مقابل سپاهان جنگیدند و توانستند یکی از بهترین بازی‌های این چند وقت ما را به نمایش بگذارند، درود فرستاد.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره داوری این بازی خاطرنشان کرد: داوری متعادل بود و مشکلی نداشت.

حسینی درباره اینکه به نظر می‌رسد تیم نفت به بازیکنانی باتجربه‌تر در ترکیب خود نیاز دارد، گفت: تیم ما همین نفرات شایسته را در اختیار دارد. با توجه به اتمام فصل نقل و انتقالات و بودجه مان نمی توانیم دربحث نقل و انتقالات کاری انجام بدهیم و باید ممنون همین بچه ها باشیم که با دل و جان کار می کنند. انشاءالله این نفرات هم با تجربه می‌شوند و بیشتر به ما کمک می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز