خبرگزاری کار ایران

تارتار: فکری امتیازهای خوبی با استقلال به دست آورده/می‌خواهیم از گل‌گهر امتیاز بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۵۲۹

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت:به نظرم محمود فکری تا الان با استقلال امتیازهای خوبی به دست آورده است.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از مسابقه با گل‌گهرسیرجان اظهار داشت: مسابقه سنگینی فردا در پیش داریم. امیر قلعه‌نویی یکی از پر افتخارترین سرمربیان لیگ برتر ایران است.ما هفته گذشته مقابل استقلال بازی خوب و منطقی مقابل استقلال مدعی انجام دادیم و اعتماد به نفس خوبی داریم. تاکتیک‌های مورد نظرمان را در تمرینات اجرا کردیم هرچند بخاطر شرایط آب و  هوایی نتوانستیم به طور کامل تمرین کنیم. سعی می کنیم با انجام یک بازی هدفمند به نتیجه دلخواه‌مان که برد است به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه هدف شما در بازی فردا گل نخوردن و کسب یک امتیاز است  مثل بازی با استقلال، گفت:با توجه به اینکه بازی خارج از خانه داریم و مقابل صدرنشین باید بازی کنیم. هدف مان این است دست پر برگردیم از سیرجان می‌توانیم برنده هم باشیم،  ضمن احترام به گل گهر باید بگویم این بازی‌ها راحت تر از بازی مقابل تیم‌هایی است که بسته بازی می‌کنند.

سرمربی پیکان در مورد اینکه می‌توانید سومین مدعی قهرمانی را هم متوقف کنید، عنوان کرد: تارتار در هدف مان این است که دست پر برگردیم حتی سه امتیاز، البته کار سختی داریم.

وی در مورد انتقادهای زیاد از فکری بعد از بازی با پیکان، گفت: به نظرم محمود فکری تا الان با استقلال امتیازهای خوبی به دست آورده است نسبت به فصول گذشته. او جز مربیانی است که در استقلال تا اینجای فصل امتیازهای خوبی جذب کرده  و از همه بیشتر امتیاز گرفته است و هواداران باید صبورتر باشند و اگر فرصت کافی به او بدهند. فکری جوانی اش را برای آن تیم گذاشته است.

تارتار درمورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: مصدوم زیاد داریم چند بازیکن ما سرما خو‌رده‌اند. رضایی دروازه بان جوان‌مان مصدوم است، محمد نوری، شاهین طاهر خانی، معین عباسی هم مصدوم است انشاءالله مصدومان هرچه سریع‌تر به جمع ما اضافه شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز