خبرگزاری کار ایران

رحمان رضایی: کدام مرجع قانون ۵+۱۱ را گذاشته است/ آیا کسانی که این قانون را گذاشتند چیزی از فوتبال سر در می‌آورند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۵۱۷

رحمان رضایی در کنفرانس خبری بعد از بازی با شهرخودرو حاضر شد.

به گزارش ایلنا، رحمان رضایی، سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پس از بازی امروز  با شهرخودرو که با شکست ۲ بر صفر ذوبی‌ها به پایان رسید، اظهار کرد: من هیچ صحبتی راجع به بازی ندارم. صحبت من راجع به قانون ۵+۱۱ است و می‌خواهم بدانم کدام مرجعی این قانون را گذاشته است؟ آیا کسانی که این قانون را گذاشتند چیزی از فوتبال سر در می‌آورند؟ فکر کنم فوتبال را با "ط" می‌نویسند. آن‌ها چه می‌دانند تمرین چیست؟ آن‌ها هیچ آشنایی با مسائل فوتبال ندارند که چنین قانونی گذاشتند. آن‌ها نمی‌دانند سرمربی نمی‌تواند با ۱۵ بازیکن از ۳۵ بازیکنش کاری کند. از دیروز تا امروز ۱۲ بازیکن ما که در اردو حضور داشتند، کرونا گرفتند. افراد قانون گذار در خانه نشستند و قانون گذاشتند و شعوری از فوتبال ندارند.

او افزود: خنده‌دار است که بازیکنانی که از دیروز کرونا گرفتند، قرار است فردا تست راستی‌آزمایی بدهند. واقعا این افراد بیایند و جلوی من بنشینند و بگویند که فوتبال چطور نوشته می‌شود. آن‌ها نمی‌دانند ممکن است که از بین ۱۵ بازیکنی که مبتلا به کرونا نیستند، چهار نفر بازیکن دروازه‌بان باشند؟ چه جوابی راجع به این موضوع دارند؟ این افراد فوتبال را نمی‌فهمند.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه از کلیه باشگاه‌ها انتقاد کرد و گفت: جالب این است که باشگاه‌ها این قوانین را قبول کردند. باید شجاعتش را داشته باشند و بگویند ما اشتباه کردیم و این قوانین غلط است. این که به اشتباه‌شان مصر هستند و می‌خواهند بازی برگزار شود، خیلی حرف دارد. من با نماینده سازمان لیگ صحبت کردم و همه این مسائل را گفتم، او هم قبول کرد ولی گفت باید قانون اجرا شود. مگر قانون وحی منزل است؟ مگر محکم‌تر از قانون اساسی داریم؟ واقعا مانده‌ام که به اسم قانون می‌گویند که کاری نمی‌توانند بکنند.

رضایی در پاسخ به این سوال ایسنا که ادامه لیگ را برای ذوب‌آهن چطور پیش‌بینی می‌کند؟ بیان کرد: همین‌طوری که الان هست، می‌بینم. قطعا فرقی نخواهد کرد.

او در پایان در پاسخ به این پرسش که تفاوت ذوب‌آهن با پیکان و پرسپولیس چیست؟ گفت: این سوال را باید از مسوولان تصمیم‌گیرنده پرسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز