خبرگزاری کار ایران

حاجیلو: تیم‌های مدعی لیگ چندان جالب بازی نمی کنند / بودن فکری روی نیمکت تاثیرگذارتر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۰۷۹

پیشکسوت استقلال تهران تیم آبی ها را مدعی عنوان قهرمانی می‌داند.

به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال تهران تیم محمود فکری را مدعی عنوان قهرمانی می‌داند و امیدوار است نواقص این تیم در آینده نزدیک برطرف شود تا آبی پوشان بتوانند با ارائه بازی‌های منظم به این افتخار دست پیدا کنند.

بازی استقلال و پیکان چطور بود؟

در کل شاهد بازی خوبی نبودیم. پیکان خوب دفاع کرد و استقلال هم نتوانست از تک موقعیت هایش استفاه کند. بازی دلچسبی ندیدیم و توپ بیشتر در هوا جریان داشت و درگیری ها روی هوا بیشتر از زمین بود. کیفیت زمین ورزشگاه شهدای شهرقدس هم مناسب نبود و با توجه به اینکه استقلال فوتبال را روی زمین بازی می کند، نفراتی مثل مهدی قائدی نتوانستند خودشان را نشان بدهند.

آیا این تیم می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟

صد در صد استقلال امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و جز این هم انتظاری نمی رود. ان شاءالله رفته رفته با شناخت بیشتر محمود فکری از بازیکنان تیم به وضعیت ایده آلی می رسد و می تواند نتایج خوبی بگیرد. در حال حاضر سایر تیم های مدعی ما هم چندان جالب بازی نمی کنند و کرونا شرایطی ایجاد کرده که تیم ها شکل واقعی خود را از دست بدهند. 

غیبت فکری چه اندازه روی روند نتیجه گیری تیم تاثیر داشت؟

بهترین سرمربیان جهان هم وقتی بیرون می نشینند، نفر جانشین نمی تواند تمام تفکرات وی را به بازیکنان انتقال بدهد. البته صمد مرفاوی به دلیل اینکه سال ها سرمربی بوده کارش را بلد است اما بودن فکری در بازی با پیکان مثمرثمر تر می‌شد.

ضعف استقلال را در چه پستی می‌بینید؟

در روزهای اخیر گفتم استقلال نیاز به یک هافبک وسط خوب دارد. این تیم را محمود فکری نبسته و اگر خودش تیم را تشکیل می داد، صد در صد یک هافبک خوب جذب می کرد. پس از جدایی علی کریمی استقلال در مرکز میدان لنگ می زند زیرا فردی را در اختیار ندارد که در وسط زمین توپ را خوب به گردش دربیاورد و خوب شوت بزند. البته در کل فوتبال ایران هافبک شوتزن کم داریم. فرشید باقری هم یک شوت زد که خوب نبود.  استقلال روی ضربات ایستگاهی دچار مشکل است و همچنان ساختار دفاعی‌اش مشکل دارد. با توجه به نوع بازی پیکان، این ضعف در خط دفاعی خیلی نمایان نشد، اما فکر می‌کنم مشکل خط دفاعی به زودی حل شود. با حضور مرادمند در خط دفاعی، استقلال آرام آرام به ثبات می‌رسد.

شیخ دیاباته هم در زمین حضور نداشت؟

اگر شیخ دیاباته مقابل پیکان در ترکیب بود، می‌توانست موثر باشد، چون او روی بازی مستقیم و توپ‌های بلند خوب کار می‌کند. غیبت شیخ دیاباته هم در توقف استقلال مقابل پیکان تاثیرگذار بود و با توجه به قدرت سرزنی و هوش این بازیکن اگر مقابل پیکان بازی می کرد می توانست مانند همیشه به مهره ای کارساز و موثر برای استقلال تبدیل شود. با این وجود، تیم‌های دیگری هم هستند که مقابل استقلال دفاعی بازی کنند و همین نوع فوتبال را انجام دهند. استقلال در بازی با ماشین‌سازی روی ضربه ایستگاهی به گل رسید و باعث شد ماشین‌سازی در ادامه بازی فضای را باز کند و به دنبال حمله برای جبران گل باشد که استقلال فرصت ایجاد موقعیت در ضد حملات را داشت. در مجموع باید به محمود فکری زمان داد تا بتواند تفکراتش را در استقلال پیاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز